انتشار: ۱۲:۰۴ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
تحریم زندگی عنوان مستندی درباره زنده یاد محمود استاد محمد است که در بخشی از این مستند ، هنرمندانی همچون اصغر فرهادی از همکاری شان با این نمایشنامه نویس فقید سخن می گویند.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ایرنا، در این مستند که با روایت و کلام دختر زنده یاد استاد محمد همراه است ، سعی شده مشکلات دارویی هنرمندان و هزینه های سنگینی که همواره بر دوششان است، تصویر شود.

همچنین این مستند علاوه بر پرداخت به بخش هنرمندان در مستند تحریم زندگی، در بخشی دیگر هم به شکل گذرا به بیماران خاص و مشکلاتی که دارند و همچنین کمبود دارویی می پردازد.

تحریم دارویی ایران همواره از سوی کشور های تحریم کننده مورد انکار قرار گرفته است اما شواهد نشان می دهد که کمبود دارو و افزایش هزینه های درمانی باعث مشکلات بسیاری برای مردم کشورمان در سال های اخیر شده است.

اصغر فرهادی، اصغر همت و غیره از جمله هنرمندانی هستند که درباره همکاری شان با مرحوم استاد محمد و بیماری سخن می گویند .

همچنین هنرمندان در این مستند درباره نحوه مبارزه استاد محمد با بیماری سرطان کبد، نرسیدن دارو، گران شدن دارو و در نهایت شدت گرفتن بیماری زنده یاد استاد محمد صحبت می کنند.

معاون وزیر بهداشت و درمان ، علیرضا مرندی و بیژن نوباوه وطن، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با این مستند همکاری کرده اند و با آنها گفت و گو می شود.

مستند تحریم زندگی ساخته محمود زنده نام در یک قسمت 50 دقیقه ای روز یکشنبه ، 17 خرداد ماه ساعت 23 از شبکه مستند پخش می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: