انتشار: ۱۲:۱۶ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶
کارگردان مجموعه تلویزیونی «کیف انگلیسی» گفت: ظاهر و باطن گروه تروریستی داعش که مملو از خشونت، کشتار، آدم کشی و ویرانگری است باید در آثار سینمایی به نمایش در آید.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ؛ضیاءالدین دری روز شنبه با بیان اینکه برای ساخت فیلمی با موضوع داعش تحقیقات گسترده ای نیاز است، اظهار کرد: ضرورت دارد بسترهای لازم برای نویسنده و کارگردان چنین اثری فراهم شود و ازهمه مهمتر آنکه انگیزه نیز برای نوشتن چنین فیلمی در نویسنده بوجود آید و حالت هیجان زدگی نداشته باشد.
وی با بیان اینکه صنعت سینما باید در به تصویر کشیدن جنایات داعش تاثیرگذار باشد، ادامه داد: اکنون اطلاعات ما درباره داعش جامع نیست و از لحاظ باطنی داعش پدیده ای است که دامنه آن از گروه های دیگر مانند طالبان و القاعده گسترش پیدا کرده است.
سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه 30 آذر ماه طی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در پی انتشار اخبار پایان شجره خبیثه داعش در عراق و سوریه در توئیتی از اهالی فرهنگ و هنر خواست که در آثار خود به این موضوع بپردازند.
سید عباس صالحی در این توئیت تصریح کرد: قلعه جهل و تکفیر داعش فرو ریخت. سردار سلیمانی و مدافعان حرم فاتحان این نبردند. از امروز پاسداشت آن بر دوش اصحاب فرهنگ و هنر خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: