انتشار: ۱۱:۴۱ - ۱۱ آذر ۱۳۹۶
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 97 تا ساعت 24 امروز(شنبه) پایان می پذیرد و این مهلت قابل تمدید نیست.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛حسین توکلی اظهار کرد: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش در هفت گروه آزمایشی و 246 کد رشته امتحانی تا ساعت 24 امروز پایان می پذیرد.
وی افزود: با مهلت در نظر گرفته شده تا ساعت 24 امروز، آن گروه از داوطلبانی که ثبت نام نکرده اند در این مهلت باقیمانده با مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه های مورخ 27 آبان و 5 و 7 آذر ماه در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
توکلی گفت: آن گروهی که نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند، می توانند تا پایان امروز با مراجعه به سایتwww.sanjesh.org نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند، همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام هم زمان با آغاز فرآیند ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است.
مشاور عالی سازمان سنجش افزود: تا صبح روز شنبه 11 آذر ماه، تعداد 169 هزار 994 نفر آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 97 نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند.
آزمون پذیرش در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه چهارم اسفند ماه 96 در حوزه های امتحانی مربوطه در یک نوبت برگزار می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: