انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶
سهراب پورناظری نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی تور کنسرت‌های خود با نام «نواهای باقی‌مانده» را در شرق آمریکا اجرا خواهد کرد.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، سهراب پورناظری نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی تور کنسرت‌های خود با نام «نواهای باقی‌مانده» را در شرقِ آمریکا اجرا خواهد کرد. این تورِ موسیقایی از روز بیستم آبان ماه در شهرهای مختلف آمریکا اجرا می‌شود.

این کنسرت در دو بخش انجام خواهد شد که در بخش نخست آثاری از کیخسرو پورناظری و سهراب پورناظری اجرا می‌شود و در ادامه سهراب پورناظری با نواختن تنبور و کمانچه و شهاب پارنج با نواختن سازهای کوبه‌ای بداهه‌نوازی خواهند کرد. در بخش دوم  نیز آثار آهنگسازانی چون ریچارد دانیل‌پور، دیوید گارنر، ایان کراوس و شهاب پارنج اجرا خواهد شد و سپس این دو هنرمند ایرانی همراه با یک کوارتت زهی آمریکایی گروه‌نوازی می‌کنند.   

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته پروژه «نواهای باقی‌مانده» ابتدا در یکی از معتبرترین فستیوال‌های موسیقی معاصر در «نشویل» روی صحنه می‌رود و بعد از آن در شهرهای نیویورک، واشینگتن، سانفرانسیکو و لس‌آنجلس ادامه می‌یابد.

اولین کنسرت این تور بیستم آبان ماه (۱۱ نوامبر) به میزبانی «پالادیوم میوزکم» با موضوع «باغ ایرانی» در گرینویچ کنتیکت است و سپس در شهرهای دیگر ادامه خواهد داشت.

به گزارش تابناک فرهنگی ؛سهراب پورناظری چندی پیش کنسرت- نمایش «سی» را با خوانندگی همایون شجریان و با حضور بازیگرانی چون بهرام رادان، سحر دولتشاهی، ‌ صابر ابر، مهدی پاکدل، حسین صوفیان و بانی‌پال شومون روی صحنه برد. این پروژه سال آینده نیز در تهران و شهرستان‌های دیگر اجرا می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: