انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
فرآیند تحویل غرفه‌ها آغاز شده است و در قسمتی از شبستان اصلی، بخش کودک، دانشگاهی، آموزشی و بین‌الملل در حال تفکیک و جانمایی هستیم.

در نمایشگاه کتاب برای طراحی و ساخت به روی ناشران باز شد
 
مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران گفت: ناشرانی که غرفه خودساز دارند می‌توانند غرفه خود را تحویل بگیرند و کار ساخت و ساز را آغاز کنند. 

به گزارش تابناک حسین صفری با اشاره به اینکه از برنامه‌های نمایشگاه کتاب عقب نیستیم گفت: کار ساخت و ساز نخستین غرفه خودساز آغاز شده است.
مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران به جدول زمان‌بندی نمایشگاه اشاره کرد و افزود: براساس جدول زمان‌بندی در بخش‌های ساخت سالن‌ها، طراحی غرفه‌ها و آمادگی نمایشگاه از برنامه جلو‌تر هستیم. همچنین به کمک تشکل‌های نشر، جانمایی بخش‌های مختلف انجام شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر مشغول تفکیک غرفه‌ها هستیم و کار ساخت نخستین غرفه خودساز آغاز شده است. نخستین غرفه خودساز در بخش کودک بود و ناشرانی که غرفه خودساز دارند می‌توانند غرفه خود را تحویل بگیرند و کار ساخت و ساز را آغاز کنند.
مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه گفت: فرآیند تحویل غرفه‌ها آغاز شده است و در قسمتی از شبستان اصلی، بخش کودک، دانشگاهی، آموزشی و بین‌الملل در حال تفکیک و جانمایی هستیم.
صفری افزود: از مصوبات امسال دستورالعملی برای طراحی غرفه‌های خودساز است تا غرفه‌های خودساز طراحی، ظاهر و سازماندهی مناسب‌تری داشته باشند و به زیبایی نمایشگاه بیافزایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: