انتشار: ۱۴:۲۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با فرارسیدن 15 اکتبر روز جهانی عصای سفید در نشستی با نابینایان این وزارتخانه گفت: خلاقیت های شما نشان دهنده این است که هیچ مساله ای نمی تواند مانع بروز استعدادها در انسان شود.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛سیدعباس صالحی روز یکشنبه در این نشست خطاب به حضار افزود: انسان دارای اراده ای است که بر هر چیزی می تواند غلبه کند و تنوع شغلی ما نیز بر این امر صحه می گذارد.
وزیر که در برنامه ای صمیمی از خدمات و تلاش های نابینایان این وزارتخانه در بخش های مختلف تقدیر کرد ادامه داد: امیدوارم این وزارتخانه بتواند بیش از پیش از خدمات و استعدادهای شما در بخش های مختلف بهره ببرد.
وی افزود: همه شما جزئی از خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستید و به این هم خانواده بودن افتخار می کنیم. امیدوارم با همکاری و کمک شما در بخش های مختلف وزارتخانه اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ و هنر کشور رقم بخورد.
در این نشست نابینایان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طرح مشکلات شغلی و معیشتی خود پرداختند و خواستار رفع این مشکلات شدند.
هر ساله روز 15 اکتبر ( معمولا مصادف با 23 یا 24 مهر ماه ) به عنوان روز جهانی عصای سفید برای پاسداشت دستاوردهای نابینایان گرامی داشته می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: