انتشار: ۱۴:۱۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۶
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سخنان ترامپ علیه ملت ایران گفت: کسی نمی تواند ایران را تهدید کند و اگر لازم باشد همه ایران لباس سپاه می پوشند.
به گزارش تابناک فرهنگی ، سید هادی حسینی روز دوشنبه در آیین گشایش دوازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی شهرکرد افزود: کسی نمی تواند با ایران کل کل کند و لازم باشد همه مردم ایران لباس سپاه را بر تن می کنند چرا که ملت ایران بر سر منافع ملی همدل و یکصدا هستند.
وی تصریح کرد: سخنان اخیر ترامپ نشان داد، او مردم ایران را نمی شناسند و بی جهت برای مردم ایران خط و نشان می کشد.
حسینی با بیان اینکه ملت ایران با اقتدا به مقام معظم رهبری اجازه نمی دهند، دشمن حتی به اندازه سر سوزنی به خاک وطن چشم داشته باشد، افزود: رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز به خوبی پاسخ تهدیدات ترامپ را داد.
وی همچنین برپایی نمایشگاه کتاب در استانها را در راستای تحقق عدالت فرهنگی عنوان کرد و گفت: توسعه فرهنگی در همه استانها از برنامه های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و با برپایی نمایشگاههای کتاب در استان ها، کتاب فروشی های استانی نیز در فروش کتب نمایشگاهی سهیم می شوند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با وجود توسعه رسانه های دیجیتال و الکترونیک، هنوز هم کتاب پیشگام است و این ابزار هنوز نتوانسته اند جایگزین کتاب شوند.
حسینی گفت: در راستای حمایت از نمایشگاه کتاب شهرکرد، 500میلیون ریال کتاب خریداری و در بین کتابخانه های نقاط کمتر توسعه یافته استان توزیع می شود.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری با حضور 400ناشر در 200غرفه با 46هزار و 900 عنوان کتاب روز دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهرکرد گشایش یافت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: