انتشار: ۱۷:۲۸ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
«مهدی جهانی» پس از مدت ها انتظار توانست همه مجوزهای لازم برای برگزاری کنسرت و فعالیت رسمی در کشور را بگیرد و نخستین کنسرت این خواننده در 18 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ؛ پس از مجوز دار شدن چهره های بسیاری در ماه‌های گذشته، روند اعطای مجوز به خواننده‌ها سرعت بیشتری پیدا کرده است و این روند از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این بار به «مهدی جهانی» رسید تا خواننده «آروم آروم» نیز به جرگه خواننده های رسمی کشور بپیوندد.
روابط عمومی این کنسرت، به نقل از مهدی جهانی درباره نخستین اجرای مجوز دار او گفت: حس بسیار زیبایی دارم و امیدوارم بتوانم در کشورم در بهترین و مقبول ترین حالت برای دوستداران موسیقی بخوانم و این برایم ارزشمند است. همصدا شدن با هموطنانم برای من بهترین اتفاق است همیشه سعی می کنم که بتوانم بهترین آثار را برای آنها تولید کنم.
این کنسرت به تهیه کنندگی «رسول ترابی» در دو سانس روی صحنه می‌رود .
او نیز با تایید صدور مجوز رسمی برای کنسرت مهدی جهانی گفت: رویه دفتر موسیقی واقعا مثبت و قابل احترام است. ارکستری قوی را تدارک دیده ایم و امیدواریم این اجرا سکوی پرتاب این خواننده برای حضور در دل مردم باشد.
ترابی افزود: نسل خواننده‌ها در ایران در حال پوست اندازی است. تمام آثار پرطرفدار مهدی جهانی اجرا خواهند شد و قطعا اجرای قوی ای را در پیش خواهیم داشت.
وی درباره آلبوم این خواننده نیز اظهار داشت: آلبومی با آثار جدید آماده است که پس از چند اجرای زنده قطعا آلبوم هم روانه بازار موسیقی خواهد شد.
بلیت فروشی کنسرت مهدی جهانی از ساعت 14 امروز (دوشنبه 6 شهریور) آغاز شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • شقایق
  • United States
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
امیدوارم همیشه موفق باشید آقا مهدی