انتشار: ۱۳:۳۵ - ۲۱ تير ۱۳۹۶
با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی؛

دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور معرفی شد

سید محمد رضا موالی زاده از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی و با تایید اعضای این شورا به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب شد.
به گزارش تابناک فرهنگی ، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه سه شنبه شب خود با قدردانی از زحمات حجت الاسلام سیدحسین شاهمرادی دبیر پیشین شورای فرهنگ عمومی کشور که از شوراهای اقماری شورای عالی انقلاب فرهنگی است، سیدمحمدرضا موالی زاده را که از سوی سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شده بود، به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور تایید و معرفی کردند.
موالی زاده پیش از این در دوره وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی فعالیت می کرد سید رضا صالحی امیری نیز او را به عنوان مشاور وزیر پذیرفت و اکنون هم سمت دبیری شورای فرهنگ عمومی است.
شورای فرهنگ عمومی به عنوان یکی از شوراهای اقماری شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموعه وزارت فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی فعالیت دارد. براساس آیین‌نامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، این شورا دارای 30 عضو است و هر دو هفته یک بار، به صورت مستمر تشکیل جلسه می‌دهد.
احکام اعضای شورای فرهنگ عمومی را رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی که وزیر ارشاد است صادر می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: