انتشار: ۱۴:۲۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال برای اولین بار شاهد حضور و بازدید مدیران عالی‌رتبه انتشارات «جان وایلی» یکی از باسابقه‌ترین و بزرگترین موسسات انتشاراتی در جهان خواهد بود.
نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال برای اولین بار شاهد حضور و بازدید مدیران عالی‌رتبه انتشارات «جان وایلی» یکی از باسابقه‌ترین و بزرگترین موسسات انتشاراتی در جهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، «انتشارات جان وایلی و پسران» سال ۱۸۰۷ در نیویورک تاسیس شد و شعبه مرکزی آن هم اکنون در نیوجرسی است، اما در بسیاری از شهرهای مهم جهان، دفتر نمایندگی دارد. این موسسه انتشاراتی به صورت تخصصی در حوزه تولید و فروش جهانی کتاب‌های دانشگاهی فعالیت می‌کند و از این طریق درآمد قابل توجهی به دست می‌آورد. به عنوان مثال جان وایلی که شمار کارکنانش در سال ۲۰۰۵ حدود ۶۰ هزار نفر بود، در پایان سال ۲۰۰۶ بیش از ۱.۲ میلیارد دلار درآمد داشته است.

بر اساس اطلاع خبرنگار مهر، «فیلیپ کیزری» قائم مقام مدیرکل انتشارات جان وایلی در اروپا و بخش توسعه بین‌الملل و «راینهارد شولکه» مدیر منطقه‌ای آسیای میانه، برای اولین بار و جهت معرفی محصولات و خدمات جدید خود به سازمان‌های دولتی و شرکت‌های بزرگ خصوصی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهند یافت.

این موسسه انتشارات با ۲۰۸ سال سابقه، محصولات چاپی و الکترونیکی خود را از طریق نماینده انحصاری خود در ایران، انتشارات «آوند دانش» عرضه می‌کند. این موسسه نشر، تنها ناشری است که در سه حوزه کتاب‌های لاتین، عربی و فارسی فعالیت و حضور پُررنگی در نمایشگاه کتاب دارد و امسال هم در بخش بین‌الملل این نمایشگاه، حدود ۸۰۰۰ عنوان کتاب ارائه می‌کند که از این تعداد حدود ۲۰۰۰ عنوان جدید (مربوط به سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵) است.

ناشر یادشده در کنار این کتاب‌ها، منابع مرجع را در قالب دایره‌المعارف و هندبوک در حوزه‌های مختلف ارائه خواهد داد. علاوه بر آن چاپ کتاب‌های انتشارات وایلی تحت امتیاز این ناشر توسط انتشارات آوند دانش از جمله مجموعه for dummies در حال انجام است. کتاب‌های اورجینال این ناشر در غرفه لاتین آوند دانش ۶A و برگردان شده آن به فارسی از غرفه فارسی آن در سالن شبستان، راهروی ۳۱، واقع شده است.

همچنین بر اساس اعلام این ناشر، کتاب‌های انتشارت جان وایلی در غرفه لاتین آوند دانش بین ۱۰ تا ۵۰ درصد برای خریداران شامل تخفیف است که ۵۰ درصد آن مخصوص کتاب‌های درسی مورد نیاز دانشجویان است و همچنین کتاب‌های فارسی با حداقل ۲۰ درصد تخفیف ارائه خواهند شد.

در خبری دیگر مربوط به بخش بین‌الملل نمایشگاه، یک شرکت عرضه و فروش کتب خارجی در ایران، فهرست برخی از کتاب‌های حوزه را در حوزه‌های عمومی، فرهنگ لغت، انسان‌شناسی، باستان‌شناسی، مطالعات کلاسیک، علم اقتصاد، آموزشی، تاریخی، ایران، اسلام، زبان و زبانشناسی، حقوق، ادبیات، مدیریت، روانشناسی، سیاست، جامعه‌شناسی، دین، امنیت، جامعه‌شناسی، ریاضیات، فیزیک، کامپیوتر، انرژی، نانوتکنونلوژی و .... را که در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود، منتشر کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: