انتشار: ۱۳:۴۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
بایک حمیدیان که به همراه همسرش مینا ساداتی در دانشگاه فنی تهران به بهانه‌ی اکران «هیهات» تقدیر شدند، در سخنانی گفت:من در دانشگاه احساس امنیت می‌کنم چون من یک دانشگاهی هستم.
به گزارش تابناک فرهنگی، این بازیگر که 11 مهر ماه در دانشگاه تهران حاضر شده بود، در سخنانی گفت: در چند سال اخیر بنا به موقعیت‌های مختلف جوایز سینمایی زیادی گرفتم و سال ۷۸ که وارد دانشکده هنر و معماری شدم، این موقعیت برایم دست‌نیافتنی بود اما به آن رسیدم. من در دانشگاه احساس امنیت می‌کنم چون من یک دانشگاهی هستم و امروز نیز همین حس را دارم.

او در ادامه افزود: کیفیت فیلم برای من از کمیت آن مهمتر است به همین دلیل زمان بسیاری است که نقش اول فیلمی را بازی‌ نکرده‌ام.  در این فیلم ما سفر جالب و پرتلاشی به کربلا داشتیم، کربلا به دلیل اتفاقاتی که در آن صورت گرفته است، وضعیت پرتنشی داشت اما ما در امنیت کامل بودیم و با جسارت فیلم را ساختیم.

مینا ساداتی نیز در سخنانی گفت: خوشحالم بعد از ۷ سال به محل تحصیل خودم دانشگاه تهران بازگشتم و از تمامی کسانی که در این مراسم حضور داشتند و فیلم را تماشا کردند، تشکر می‌کنم.   

در این مراسم که از سوی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با هدف اکران دانشگاهی و تجلیل از عوامل سازنده «هیهات» برگزار شد، دانش اقباشاوی، هادی مقدم‌دوست به عنوان کارگردانان و محمد رضا شفیعی به عنوان تهیه کننده حضور داشتند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

هادی مقدم‌دوست کارگردان فیلم «هیهات» با اشاره به فیلم «هیهات» گفت: این فیلم محصول مشترک همه عوامل گروه بود و من این فیلم را سعی و ودیعه سینمای ایران می‌دانم./ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: