انتشار: ۱۴:۴۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
مدیر رادیو ایران گفت: مهران دوستی گوینده عزیز و ارزشمندی بود که جای او در تاریخ رادیو خالی می‌ماند. او همچنین از خاکسپاری پیکر این هنرمند فقید در روز دوشنبه خبر داد.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از ساعت 24، «بهنام احمدپور»گفت: سال‌هایی که با مهران دوستی کار کردم، او را یک فرد حرفه‌ای در کنار خود دیدم و فردی بود که در هر شرایطی می‌شد از او کمک گرفت.

وی ادامه داد: هیچ وقت مسائل مالی برای زنده یاد دوستی مهم نبود و این موارد برایش در درجه چندم اهمیت قرار داشت و ما حتی یکبار هم در این باره بحثی با هم نداشتیم. مهران به معنای واقعی کلمه تک بود و به نظرم سال‌های سال طول می‌کشد تا یک مفر مثل او بیاید و آموزش ببیند و مانند او جایگاه پیدا کند.

مدیر سابق رادیو جوان توضیح داد: جای خالی مهران دوستی هیچ وقت در تاریخ رادیو پر نمی‌شود و فقط سال ها طول می‌کشد تا افرادی نظیر او پرورش بیابند. امیدوارم همکاران ما با تلاش و الگوبرداری از سبک حرفه‌ای او در زمان و فاصله زمانی کوتاه‌تری، ضایعه عدم حضور او را پر کنند. جای مهران حیای خالی است و امیدوارم که خداوند ایشان را مورد رحمت خود قرار دهند. وقتی افرادی مثل او از میان ما می‌روند همه جامعه رسانه‌ای متاثر و عزادار می‌شوند.

احمدپور همچنین درباره تاریخ تشییع پیکر زنده یاد مهران دوستی گفت: آقای دوستی برادری دارند که در خارج از کشور زندگی می‌کنند و به خاطر حضور ایشان در این مراسم، خاکسپاری زنده یاد دوستی در روز دوشنبه و از مقابل ساختمان شهدای رادیو صورت می‌گیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: