انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
حال محمدعلی کشاورز خوب است پس از انتشار برخی شایعات مبنی بر وخامت حال محمدعلی کشاورز، این بازیگر پیشکسوت کشورمان، شایعات منتشر شده را تکذیب کرد و از طرح چند باره این اخبار در سطح رسانه‌ها انتقاد کرد
به گزارش «تابناک فرهنگی»؛ در شرایطی که وضعیت جسمی استاد محمدعلی کشاروز نسبت به گذشته بهبود یافته، امروز شایعه‌ای به نقل از برخی رسانه‌ها منتشر شده و سپس در بسیاری از رسانه‌ها بازنشر شد که در بخشی از آن آمده بود: «استاد محمد علی کشاورز با اشاره به وضعیت جسمانی خود گفت: در حال حاضر شرایط روحی و جسمی من مناسب نیست و حال خوبی ندارم...» پس از انتشار این متن، موج تازه‌ای از شایعات در خصوص وضعیت جسمانی این هنرمند کشورمان شکل گرفت که با حقیقت نسبتی نداشت.

استاد کشاورز در گفت و گو با «تابناک فرهنگی» ضمن تکذیب شایعات منتشر شده درباره وضعیت سلامتش تاکید کرد: خوشبختانه روند درمانی‌ام در حال پیگیری است و وضعیتم به مراتب نسبت به گذشته بهبود یافته و همچنان تحت نظر پزشکان مراحل درمانی را طی می‌کنم اما مشکل خاص و حادی وجود ندارد.

این بازیگر پیشکسوت کشورمان یادآور شد: در حال حاضر برای تکمیل مراحل درمانی، جلسات فیزیوتراپی را می‌گذرانم و با تلاش پزشکان، وضعیت جسمی و روحی مناسبی دارم. وی از پیگیری مردم درباره وضعیت جسمانی و روحی‌اش تشکر کرد و در عین حال از رسانه‌های گروهی خواست تا تمامی اخبار درباره وضعیت جسمانی ایشان را از صفحه رسمی اینستاگرامش که توسط شخص این بازیگر به روز می‌شود، پیگیری کنند. صفحه محمد علی کشاورز در اینستاگرام به نشانی (https://instagram.com/mohammadalikeshavarz/) ایجاد شده و کسانی که می‌خواهند این صفحه را بازدید کنند، با یک جست‌وجوی ساده آن‌را می‌توانند پیدا کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: