انتشار: ۲۱:۱۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
فیلم های سینمایی «خانه ای در خیابان چهل ویکم»، «نیمه شب اتفاق افتاد»، «قشنگ و فرنگ» و «هیهات» پروانه نمایش گرفتند.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی به نقل از سازمان سینمایی، شورای پروانه نمایش در جلسه اخیر خود با حضور اکثریت اعضای این شورا پروانه نمایش فیلم های سینمایی «خانه ای در خیابان چهل ویکم» به تهیه کنندگی سید محمود رضوی و کارگردانی حمید قربانی، «نیمه شب اتفاق افتاد» به تهیه کنندگی و کارگردانی تینا پاکروان، «قشنگ و فرنگ» به تهیه کنندگی و کارگردانی وحید موساییان و «هیهات» به تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی و کارگردانی مشترک هادی نائیجی، هادی مقدم دوست، دانش اقباشاوی و روح الله حجازی را صادر کرد.
فیلم های «خانه ای در خیابان چهل ویکم» در بخش سودای سیمرغ و «نیمه شب اتفاق افتاد» در سی وچهارمین جشنواره فیلم فجر (بهمن 94) حضور داشتند.
«خانه ای در خیابان چهل ویکم» نخستین تجربه سینمایی قربانی است و به زندگی دو برادر به همراه خانواده ها و مادرشان می پردازد که حادثه ای زندگی آرام آنها را برهم می زند.
«نیمه شب اتفاق افتاد» نیز اولین اثری است که تینا پاکروان در آن در مقام کارگردانی و تهیه کنندگی فعال بوده است.
«قشنگ و فرنگ» نیز ساخته موسائیان با هنرمندی رضا کیانیان، احترام برومند و افشین هاشمی در بخش بازار فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد.
«هیهات» نیز فیلم چهار اپیزودی است که حامد بهداد، حمید فرخ نژاد، مینا ساداتی، بابک حمیدیان، آلا نجم، خسرو شهراز و بهاران بنی احمدی در آن ایفای نقش می کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: