انتشار: ۱۱:۳۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران بیان کرد: از برنامه‌های ما برای «کتاب هفت» در طول سال، توسعه فروش و توزیع کتاب در مراکزی با تجمع زیاد افراد مانند ایستگاه‌های مترو و اتوبوس و بوستان‌ها است.
به گزارش تابناک، عبادالله رمضانی مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران و عضو شورای سیاست‌گذاری انتشارات «کتاب هفت»  در ارزیابی خود از نمایشگاه گفت: کتاب‌های عمومی حاضر در این دوره تفاوت جدی با این گروه از کتاب‌ها نسبت به سال‌های گذشته نداشت.

وی با اشاره به حضور انتشارات «کتاب هفت» در این دوره از نمایشگاه، بیان کرد: کتاب هفت امسال برای سومین بار در نمایشگاه حضور پیدا کرده و استقبال مخاطبان از آن خوب و راضی‌کننده بود. کتاب‌های این نشر در ۱۵ نقطه نمایشگاه در معرض دید و فروش علاقمندان قرار گرفته است که کمتر مجموعه‌ای با این حجم و ظرفیت بالا در نمایشگاه حضور داشته‌اند.

رمضانی فروش روزانه «کتاب هفت» در نمایشگاه را سه هزار نسخه عنوان کرد و افزود: این میزان فروش برای ما حائز اهمیت و ارزشمند بود. کتاب هفت در بسته‌ای که سه جلد کتاب را دربرمی‌گیرد به موضوع سبک زندگی می‌پردازد. این کتاب‌ها با زبانی ساده و قلم شیوا، موضوعات مختلفی را به زبان‌های فارسی و انگلیسی بیان می‌کند.

 مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران اضافه کرد: امروز کمتر کسی وقت و حوصله خواندن کتاب‌های حجیم و سنگین را دارد و تغییرات تکنولوژی و رسانه‌های مجازی باعث شده کمتر افراد برای مطالعه به سراغ منابع مکتوب بروند. به همین علت کتاب هفت با حجم کم و قیمت شش هزار تومان عرضه می‌شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: امیدواریم کتاب هفت به عنوان اثری مناسب در حوزه سبک زندگی در مراکز عمده فروش در سطح شهر عرضه شود و به دست مردم برسد و تعداد شمارگانی که برای تولید آن درنظر گرفته شده در طول سال افزایش پیدا کند. همچنین از دیگر برنامه‌های ما توسعه فروش و توزیع کتاب در مراکزی با تجمع زیاد افراد مانند ایستگاه‌های مترو و اتوبوس و بوستان‌ها است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دیروز شنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه بعد از ۱۱ روز به کار خود پایان داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: