انتشار: ۱۷:۲۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
یک ناشر گفت: مخاطبان بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب در این دوره استقبال بیشتری از کتاب های هنری به ویژه موسیقی داشتند.
یک ناشر گفت: مخاطبان بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب در این دوره استقبال بیشتری از کتاب های هنری به ویژه موسیقی داشتند.

مسوول غرفه موسسه هنری عارف عصر شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه کتاب فضایی است که می تواند علاقه مندان را با کتاب و داشته های ارزشمند آن آشنا کند.

رضا احمدی، نمایشگاه بیست و هشتم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تعداد قابل توجهی از علاقه مندان به کتاب های موسیقی حضور داشتند که بیشتر آنها کتاب های مربوط به یادگیری موسیقی را تهیه کردند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری رویدادهای از این دست می تواند به آشنایی بیشتر جامعه با کتاب منجر شود.

مسوول غرفه موسسه هنری عارف افزود: ناشران نیز از برپایی چنین رویدادهایی استقبال می کنند؛ چرا که از لحاظ مادی برای آنها منفعت دارد و از طرف دیگر می توانند با مخاطبان خود از نزدیک آشنا شوند.

احمدی، استقبال از کتاب های موسیقی در این دوره از نمایشگاه را قابل توجه دانست و خاطرنشان کرد: این مهم نشان می دهد علاقه مندی به یادگیری موسیقی در میان جامعه بیشتر شده است.

وی ادامه داد: درصد قابل توجه فروش امسال، به روش های آموزشی موسیقی به سازهای سنتی ایران اختصاص داشت.

احمدی ابراز امیدواری کرد: با تخصیص فضای بیشتر به کتاب های هنری، علاقه مندان این حوزه که تعداد قابل توجهی از مخاطبان را تشکیل می دهند؛ بتوانند از این رویداد بهره کافی ببرند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که از 16 اردیبهشت آغاز شد تا ساعاتی دیگر در مصلی امام خمینی (ره) تهران خاتمه می یابد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: