انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
محمدعلی گودینی گفت: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مصلی این است که هم مکانی معنوی و هم مکانی فرهنگی است. تلاقی این دو در کنار هم برای برگزاری نمایشگاه پسندیده است.
محمدعلی گودینی گفت: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مصلی این است که هم مکانی معنوی و هم مکانی فرهنگی است. تلاقی این دو در کنار هم برای برگزاری نمایشگاه پسندیده است.

گودینی در گفت‌وگو با ایبنا عنوان کرد: برخی‌ از بازدیدکنندگان البته رعایت شئون این مکان را نمی‌کنند. به گمانم مصلی امام خمینی(ره) بهترین مکان برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.
 
نویسنده رمان «آتش سرد» ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مکان نمایشگاه‌های دایمی به دلیل نقایص بسیار و نبود دسترسی، مکان مناسبی نبود اما اگر مکانی باشد که مخصوص همین کار باشد و امکانات رفاهی و استراحتگاه برای اهل کتاب داشته باشد بهتر است.
 
این داستان‌نویس افزود: اگر بخواهیم به شکلی واقعی به نمایشگاه کتاب نگاهی بیندازیم در خواهیم یافت که مردم دست‌کم در این ایام کتاب می‌خرند. کمترین نتیجه نمایشگاه کتاب این است که مردم حتی اگر کتاب هم نخرند با کتاب سر و کار پیدا می‌کنند و آشنا می‌شوند. اگر بشود کتاب‌های دانشگاهی در نمایشگاهی دیگر برگزار شود بهتر است.
 
گودینی اضافه کرد: مخاطبانی که برای کتاب‌های دانشگاهی می‌‌آیند در کنارش کتاب‌های دیگر هم می‌بینند اما همین امر باعث می‌شود که در برخی راهروها اصلاً نشود راه رفت. این موضوع از سویی خوب و از دیگر سو آزار دهنده است. اگر این دو نمایشگاه یعنی نمایشگاه کتاب‌های درسی و دانشگاهی و کتاب‌های ناشران عمومی از یکدیگر جدا شود نمایشگاه بهتری خواهیم داشت.
 
این داستان‌نویس توضیح داد: نمایشگاه کتاب‌های دانشگاهی را می‌توان در نقاط مختلف برگزار کرد. از یک نظر این کار هم فضای شهر را فرهنگی‌تر می‌کند و هم نمایشگاه کتاب تهران نیز تخصصی‌تر خواهد شد.
 
گودینی متولد 1335 شهرستان كنگاور استان كرمانشاه و داستان‌نويس است.
 
رمان «تالار پذيرايی پايتخت» وی در سال 1388 از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسيد و کتاب شایسته تقدیر دومین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد شد.
 
«سيلاب»، «لبخند تلخ»، «دستی بر آسمان»، «آتش سرد» و «روز سی‌و‌چهارم» از دیگر آثار منتشر شده او هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: