انتشار: ۱۹:۵۴ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
نمایش «کلوچه های خدا» روز 26 تیر ویژه هنرمندان در مرکز تولید تئاتر و تئاترعروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر روی صحنه می رود.
به گزارش تابناک فرهنگی  ؛ کارگردانی نمایش «کلوچه های خدا» که برگرفته از کتابی به همین نام و نویسندگی کلر ژوبرت می باشد ، برعهده آرش شریف زاده است.
بنابراین گزارش ، نمایش مذکور که غیر مستقیم به موضوع خداشناسی توجه دارد، از روز شنبه 26 تیر ماه و در ساعت 19 در سالن گلستان کانون پرورش ، برای هنرمندان تئاتر اجرا خواهد شد.
نمایش «کلوچه های خدا» به تهیه کنندگی محمدرضا کریمی صارمی تا پایان تیر ماه همه روزه به جز شنبه ها در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله بر روی صحنه خواهد بود.
در این نمایش، خرس کوچولو از خواب زمستانی بیدار می شود و همه جا را سرسبز می بیند و تصمیم می گیرد از خدا به خاطر این همه زیبایی تشکر کند ولی نمی داند که چگونه این کار را انجام دهد تا این که کلاغی را می بیند...
این گزارش حاکیست ، سعید حاجی حیدری، مصطفی دارابی، مبینا احرار، سحر زینلی، شایان موسوی و شکیبا مولوی در این نمایش ایفای نقش می کنند.
آهنگ سازی این اثر را فرید نوایی، طراحی صحنه و لباس را ریحانه مطهری و آرش شریف زاده به عهده دارند و ساخت و طراحی عروسک های این نمایش توسط مژده زکریاپور بوده و شعرهای آن را مهدی فرشید سپهر سروده است./ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: