انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۵
در پنج شنبه شب سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان احسان خواجه امیری و هواداران پر شور آن بود.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ؛ سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در پنج شنبه شب به همت موسسه آوای هنر و به تهیه کنندگی آقای جلیل پور میزبان احسان خواجه امیری و هواداران پر شور آن بود. برنامه با كمترین تاخیر و در حالیكه تمام صندلی‌های سالن پر شده بود، آغاز شد.

پس از استقرار نوازنده‌ها، خواجه امیری با موسیقی وارد صحنه شد و پس از سلام و احوالپرسی گفت: مطمئنم كه هر كدام از شما برنامه‌ای برای تعطیلات خود داشتید اما ترجیح دادید كه به اینجا بیایید. البته میگن كه قحطی جوجه كباب در شمال به وجود آمده و دوستان سنگ تمام گذاشتن ما هم میخوایم امشب اینجا رو منفجر كنیم.

اولین قطعه «درد عمیق» بود كه وی از حضار خواست كه او را همراهی کنند. «ثانیه» دومین آهنگ این قسمت از برنامه بود.
 
قبل از شروع آهنگ «احساس آرامش» از حضار خواست كه انرژی را همچنان ادامه بدهند.

پس از اتمام آن بیان كرد: واقعا جای افرادی كه رفتن شمال خیلی خالیه و الان هم در ترافیك هستند. قطعه‌ی «رفتی» كه آرام‌تر از بقیه‌ی آهنگها است با هم و با همراهی شما آن را می‌خوانیم.

این خواننده در ادامه عنوان كرد: ممنون از اینكه اینقدر خوب هستید و اجازه میدید كه ما دقایقی از عمرمون را كنار شما باشیم و لذت ببریم من به وجود تك تك شما افتخار می‌كنم.

یكی از دوستانی كه باعث پیشرفت من بوده و همیشه در كنار من بوده هومن نامداری رهبر اركستر و تنظیم كننده است. هر آنچه كه تا به حال به سمع شما رسیده است، نامداری رتبه تك رقمی فوق لیسانس موسیقی در كشور ما نیز هست و اینكه تمام آلبوم جدیدی كه به زودی به گوش شما خواهد رسید توسط این هنرمند تنظیم شده است.
 
وی پس از اجرای «آوای باران» گفت: راستی یادم رفت كه عید را تبریك بگم البته اینقدر هیجان داشتم كه كم كم داره همه چیز به یادم میاد، ما و شما كه نرفتیم شمال پس موافقید كه آهنگ «دریا» را بخوانیم؟ كه این قطعه نیز اجرا شد و پس از آن نوازنده‌های اركستر را به این ترتیب معرفی كرد: همایون نصیری پركاشن، بردیا امیری درامز، فرشید اطحمی گیتار، مهراد رضاخانی گیتار بیس و گروه راس.
 
هفتمین قطعه «با تموم قلب من» و «دارم میام پیشت» عنوان آهنگ بعدی بود كه با استقبال و هیجان مخاطبان مواجه شد.

سپس تیتراژ برنامه ٩٤ «ماه عسل» به نام «دست منو بگیر» را اجرا كرد.
 
آهنگ بعدی «چند لحظه» بود كه بلافاصله پس از آن و به درخواست مكرر هوادارانش «پرنده» را خواند و توضیح داد كه احساس می‌كنم این را من بیشتر از پدرم خوانده‌ام.
 
خواجه امیری «عشق دوم» ، «هوس» و «سلام آخر» را به عنوان آهنگی پر از خاطره یاد كرد. قطعات بعدی و پایانی برنامه این كنسرت در روزهای تعطیل بود كه با استقبال خوبی هم از سمت مردم و دوستدارانش مواجه شده بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: