انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
بر اساس اعلام سرای اهل قلم بخش بین‌الملل، این بخش، امروز شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه با ۵ نشست میزبان علاقه‌مندان کتاب است.
به گزارش تابناک، «نشست بررسی ابعاد فرهنگی بیداری اسلامی» عنوان اولین نشستی است که در روز آخر نمایشگاه از ساعت ۳۰: ۱۰ تا ۳۰: ۱۱ با حضور شخصیت‌های سیاسی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

دراین نشست، ابعاد فرهنگی حوزه بیداری اسلامی به عنوان گفتمان اصولی سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نشست دوم با عنوان «هر روز یک زبان: بررسی آموزش زبان چینی» با حضور دکتر میرزایی مدیر گروه زبان چینی دانشگاه شهید بهشتی، ساعت ۱۲ تا ۳۰: ۱۳و نشست سوم با عنوان «آشنایی با فرآیند‌های مغز در مطالعه» با حضور دکتر امین‌زاده، روان‌شناس ساعت ۱۴ تا ۱۵: ۱۵ با محوریت بررسی ویژگی‌ها و فرآیند‌های مغزی در اثر مطالعه و نقش آن در توانمندسازی ذهن برگزار می‌شود.

 «مارکتینگ کتاب و الگوهای جهانی» عنوان چهارمین نشست سرای اهل قلم بین‌الملل است که از ساعت ۳۰: ۱۵ الی ۱۷ برگزار می‌شود و در آن، احمد عطار‌زاده کار‌شناس حوزه اقتصاد و نشر، موضوع اقتصاد نشر در ایران وچالش‌های مهم آن را بررسی می‌کند.

نازنین بیاتی بازیگر فیلم دربند نیز می‌ه‌مان نشست پنجم سرای اهل قلم بین‌الملل با عنوان «من، زبان، ‌ کتاب و حرفه‌ام» از ساعت ۳۰: ۱۷تا ۳۰: ۱۸است که به بیان تجربه‌های شخصی خود در زمینه خواندن کتاب‌های خارجی می‌پردازد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت با شعار «خواندن؛ گفت‌و‌گو با جهان» در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: