انتشار: ۱۸:۰۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
کمیته پشتیبانی نمایشگاه کتاب بیست‌و هشتم، ‌ در این دوره از نمایشگاه، خدماتی از قبیل ساماندهی نیروی انسانی و تأمین نیازهای اداری و پشتیبانی بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب تهران ارائه داده است.
محسن نصرالله، مدیرکمیته پشتیبانی این دوره از نمایشگاه گفت: فعالیت‌های کمیته پشتیبانی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سال ۱۳۹۳ آغاز شد. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به جلسات مربوط به برگزاری مناقصات به منظور معرفی پیمانکار مناسب و اقداماتی از این قبیل اشاره کرد.

 وی افزود: آماده‌سازی و ایمن‌سازی سالن گمرک در مصلی به منظور صرفه‌جویی در وقت، هزینه و تسهیل در انجام امور، تأمین نیازهای اداری و پشتیبانی بخش‌های مختلف نمایشگاه از جمله اقدامات این کمیته در نمایشگاه کتاب امسال است.

مدیرکمیته پشتیبانی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به سایر اقدامات این کمیته اشاره کرد و ادامه داد: تجمیع فضاهای اداری به منظور تسهیل در امور مراجعان و مخاطبان و پاسخگویی مطلوب‌تر به آن‌ها، ساماندهی نیروی انسانی و خدماتی با هدف بهره‌برداری مناسب‌تر از نمایشگاه کتاب تهران نیز از دیگر وظایف کمیته پشتیبانی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شمار می‌آید.

نصرالله در پایان گفت: علاوه براین یکی از خواسته‌های متولیان برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف نمایشگاه بود که این خواسته تا حد زیادی محقق شده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران از ۱۶ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» برپاست
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: