انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
در شامگاه 22 خرداد ماه علیرضا قربانی با کنسرت «دخت پری وار» به روی صحنه تالار رفت، این برنامه با پخش کلیپی از «پرده نشین» آغاز شد که در آن تصاویری از وی دیده می‌شد. در اواسط این نماهنگ قربانی نیز در صحنه حاضر شد و با جلوه های تصویری این قطعه را اجرا کرد.

اجرای موسیقی و نمایش در کنسرت قربانی/ اثر مشترک قربانی و شجریان امسال منتشر می‌شود

شامگاه 22 خرداد ماه علیرضا قربانی با کنسرت «دخت پری وار» به روی صحنه تالار وحدت رفت.

به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی،  در شامگاه 22 خرداد ماه علیرضا قربانی با کنسرت «دخت پری وار» به روی صحنه تالار رفت، این برنامه با پخش کلیپی از «پرده نشین» آغاز شد که در آن تصاویری از وی دیده می‌شد. در اواسط این نماهنگ قربانی نیز در صحنه حاضر شد و با جلوه های تصویری این قطعه را اجرا کرد.

پس از آن پرده ها به بالا رفتند و نوازنده‌ها مشخص شدند و مرثیه ای بی کلام را نواختند.

بعد از این قسمت نوازنده کمانچه «سامان صمیمی» به روی صحنه آمد و قربانی قطعه «عتاب یار» را خواند.

در بخش دیگر این برنامه قطعات «آخرین جرعه جام»، «دوستت دارم»، «دلی در آتش» بدون وقفه اجرا شد. در این حین تصاویر و افکت های مناسب با آن قطعه بر روی پرده ها نمایش داده می شد.

پس از آن قربانی بیان کرد: خیر مقدم عرض می کنم خدمت تک تک شما بزرگواران؛ خانم ها و آقایان عزیز. خیلی خوشحال هستم که به نمایندگی از طرف دوستان هنرمند و شایسته روی صحنه به شما سروران خیر مقدم می‌گویم. امشب شب چهارم این کنسرت است که ما هر شب از شما انرژی مضاعفی گرفتیم، برای من بسیار مغتنم بوده که این شرایط مهیا شده. به این دلیل که شرایط برای برگزاری کنسرت دشوار است.

وی ادامه داد: از همه دوستانی که مستقیم و غیر مستقیم مثل مرکز موسیقی که وظیفه مجوز دادن را دارد، بنیاد رودکی، عوامل تالار وحدت که به شکلی طاقت فرسا کمک کردند که ترکیبی از موسیقی،‌ نمایش و پرفورمنس انجام شود سپاسگزاری می کنم.

پس از استراحتی کوتاه در بخش دوم این برنامه، قطعه «دریای بی پایان» که از اشعار سعدی است آغاز کننده پارت دوم این کنسرت بود. «نگاه» اجرای بعدی این خواننده بود.

«راز» که نوازندگی بی‌کلام نوازندگان بود، به عنوان نهمین قطعه در نظر گرفته شده بود که در آن میثم مروستی نوازنده ویولن به بالکن اول تالار وحدت رفت و در آنجا به نواختن مشغول شد.

«صبح آزادی» نام قطعه بعدی بود که با اجرای حرکات سروش کریمی نژاد همراه بود.

«دخت پری وار» و «ارغوان» آخرین کارهای اجرا شده در چهارمین شب از کنسرت قربانی بود.

در پایان قربانی عنوان کرد: از مهدی فلاح که یکی از معلمان من هستند و امشب در سالن حضور دارند تشکر می کنم. از مهیار علیزاده که آهنگسازی «حریق خزان» را انجام داده و زحمت اثر دیگری که کار مشترک من و همایون شجریان است و امسال هم منتشر می‌شود را کشیده است و همچنین از کارگردانی رضا موسوی هم قدردانی می کنم.

پس از صحبت های وی این دو به روی صحنه آمدند و مورد تشویق حضار قرار گرفتند که علیزاده نیز گفت: از پدر و مادرم که در سالن هستند، بسیار تشکر می کنم.

در آخر با تقاضای زیاد حضار برای اجرای «مدار صفر درجه» این قطعه هم به عنوان حسن ختام این کنسرت خوانده شد.

گفتنی است که در این اجرا بهنوش طباطبایی، شیرین یزدان بخش و علیرضا شجاع نوری هم حضور داشتند.

همچنین میثم مروستی (کنسرت مایستر و نوازنده ویلن)، سامان صمیمی (نوازنده کمانچه)، نیلوفر محبی (ویلن)، پریسا پیرزاده (ویولا)، آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، فرشید پاتینیان (کنتر باس)، شفیعی (کلارینت)، حسام صدفی‌نژاد (ابوآ)، میلاد عباسی (هورن)، امیر دارابی (پیانو)، آرین کشیشی (گیتار باس)، همایون نصیری (پرکاشن) و پیمان حاتمی (سازهای الکترونیک) به عنوان نوازنده و رکسانا صرافی، مهدیه صفدری به عنوان همخوان با قربانی در این کنسرت همکاری داشتند.
منبع : خبرنگاران جوان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: