انتشار: ۱۶:۴۷ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
این اقدام همزمان با توقیف یکی از فیلم های روی پرده و همچنین احضار تهیه کنندگان فیلم هایی که تیزر فیلم شان از شبکه های ماهواره ای انجام شده است
 پخش تیزر رسوایی2 از شبکه های ماهواره ای و اعتراض عوامل این فیلم

به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی، روابط عمومی فیلم سینمایی «رسوایی2» اقدام ناشایست شبکه ماهواره ای جم در پخش تیزرهای تبلیغاتی این فیلم محکوم و اعلام کرد؛ هیچ درخواستی مبنی بر پخش تیزرهای تبلیغاتی به این شبکه ارائه نکرده و نخواهد کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی فیلم سینمایی «رسوایی 2»، از روز گذشته شبکه ماهواره ای جم اقدام به پخش تیزرهای تلویزیونی فیلم های «رسوایی 2» و «ایستاده در غبار» کرده است؛ این در حالی است که حدود 5 هفته از اکران فیلم سینمایی «رسوایی 2» می گذرد و تاکنون هیچ تیزری از این فیلم در شبکه های ماهواره ای پخش نشده است.

روابط عمومی «رسوایی2» با اعلام اینکه تیزر تبلیغاتی پخش شده مربوط به زمان جشنواره فیلم فجر است، اعلام کرده است: این اقدام همزمان با توقیف یکی از فیلم های روی پرده و همچنین احضار تهیه کنندگان فیلم هایی که تیزر فیلم شان از شبکه های ماهواره ای انجام شده است.

این در حالی است که «رسوایی 2» با وجود تبلیغات محدود تلویزیونی و همچنین عدم ارائه تبلیغات شهری از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران، با فروش بیش از 2.5 میلیارد تومان، موفق ترین فیلم اکران دوم نوروز بوده است و نیازی به تبلیغات از شبکه های ماهواره ای ندارد.

رسوایی2 پنجمین تجربه کارگردانی مسعود ده نمکی است که هنرمندانی چون اکبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری، مهران رجبی، فخرالدین صدیق‌ شریف، رامین راستاد، ابوالفضل همراه، اسماعیل خلج، امین ایمانی در آن به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اتفاقات رسوایی2 چند سال بعد از قصه رسوایی در یک شهر فرضی با داستانی تخیلی رخ می دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: