انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
کتاب زن و شوهر و چهل کلید طلایی از سوی انتشارات یاقوت به عنوان آثار پرفروش معرفی شد.
علی مولوی‌نیا مدیر انتشارات یاقوت در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه حدود 22 سال است در عرصه نشر فعال است گفت: تاکنون طی این 22 سال حدود 150 عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف منتشر کردیم، چون علوم اجتماعی، تعلیم و تربیت، اهل‌بیت، دفاع مقدس و ... .

وی پیرامون حوزه علوم اجتماعی توضیح داد: کتاب‌های مختلفی در این حوزه با موضوعات جامعه‌شناسی، مبانی علم سیاست و مدیریت روانه حوزه نشر شده، اما در بخش تعلیم و تربیت کارهای متفاوتی منتشر شده که از آن جمله می‌توان به کتاب زن و شوهر، چهل کلید طلایی و تربیت فرزند از طفولیت تا بلوغ جنسی، همچنین روابط دختر و پسر اشاره کرد البته کتاب ازدواج موفق نیز با استقبال روبه‌رو بوده است.

مولوی‌نیا گفت: موضوع اهل‌بیت از جمله دیگر آثاری است که در این راستا نیز چندین کتاب منتشر کردیم که برخی از آنها به چاپ‌های دهم، یازدهم و بیش از آن هم رسیده است. کتاب زهرا و زیبایی‌ها، بشارت صبح، اولین‌ها در عاشورا، زائران آفتاب و... موضوعات اهم این بخش را تشکیل می‌دهد.

وی به بخش دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: به قلم محمدرضا سنگری، کتاب پیوند دو فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس، از جمله برجسته‌ترین آثار این حوزه به شمار می‌رود و اما کتاب دیگری که با استقبال مواجه بوده به قلم اینجانب که بازخوانی نقش رهبری در دفاع مقدس اشاره دارد منتشر شده، این کتاب در 150 صفحه به خاطرات رهبر انقلاب در روزهای دفاع مقدس می‌پردازد.

وی در پایان از کتاب امدادهای غیبی در دفاع مقدس و کتاب سرداران شهید استان قم اشاره کرد و گفت: آثار پرفروش ما در نمایشگاه کتاب عبارتند از: زن و شهر و چهل کلید طلایی، زهرا و زیبایی‌ها که شامل 100 آموزه عملی از سیره حضرت زهرا(س) می‌باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: