انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان‌ها و سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه کتاب را نمادی از یک تحول فرهنگی و جلوه‌ای از حضور دانشمندان، دانش‌پژوهان و اهل فرهنگ توصیف کرد و گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب پلی برای ارتقاء دانش و توسعه فرهنگ و تمدن کشور محسوب می‌شود.
به گزارش تابناک، حسین نوش‌آبادی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب امسال یکی از موفق‌ترین نمایشگاه‌ها از جنبه‌های کمی و کیفی است، گفت: این نمایشگاه نتیجه تجربه سال‌های گذشته مجریان آن است و مردم نیز فرصت حضور و تنفس در این فضای فرهنگی را مغتنم شمرده‌اند.

وی ادامه داد: نمایشگاه کتاب بزرگ‌ترین و پرمخاطب‌ترین نمایشگاه کشور است. این نمایشگاه میعادگاهی برای حضور مردم، اهل علم، محققان، ناشران، مولفان و پژوهشگران به شمار می‌رود.

معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان‌های وزارت ارشاد گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب در اردیبهشت‌ماه را به فال نیک می‌گیریم زیرا این ماه همواره ماه فرهنگی کشورمان است.

وی یادآور شد: البته این نمایشگاه نقاط ضعفی هم دارد که این موضوع به مجریان نمایشگاه کتاب بازنمی‌گردد زیرا مصلی محل برپایی نمایشگاه کتاب نیست و مجریان این نمایشگاه کوشیده‌اند تا از مصلی استفاده بهینه کنند.

نوش‌آبادی افزود: خوشبختانه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب از اجرای برنامه‌هایی نظیر روز استان‌ها، روز کشور‌ها و نشست‌های علمی – پژوهشی بهره می‌برد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن؛ گفت‌وگو با جهان» از ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: