انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
مسعود آب‌پرور درباره‌ اینکه چه پیشنهادی برای رییس جدید صداوسیما دارد و فکر می‌کند اولویت رسانه ملی باید حل چه معضلی باشد، گفت: اصالت و قدرت هر رسانه‌ای به میزان مخاطبانش است و به نظرم در شرایط فعلی مدیریت جدید رسانه ملی باید در گام اول به این مقوله توجه کند.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی  این کارگردان تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در همین زمینه توضیح داد: همان‌طور که همگان اذعان می‌کنند که طی یکی، دو سال گذشته تعداد مخاطبان موثر و فعال رسانه ملی کشور ریزش پیدا کرده است، بدیهی است که اولویت اول مدیریت جدید رسانه ملی هم باید توجه جدی بر همین موضوع باشد. به نظرم جا دارد در این زمینه رییس جدید سازمان صداوسیما با کارشناسی و مشورت مشاوران و نخبگان رسانه‌ای کشور همراه شوند و تلاش خود را صرف جذب مجدد مخاطبان کنند.

وی در ادامه همین موضوع پیشنهاد کرد: در این زمینه تولید آثار نمایشی جذاب برای جذب مخاطبان تلویزیون جایگاه ویژه‌ای دارد و این امر محقق نمی‌شود، مگر با تزریق نقدینگی موثر به سازمان صداوسیما.

آب‌پرور دیگر پیشنهاداتش را که در جهت پیشرفت سازمان صداوسیماست، اینگونه عنوان کرد: یکی دیگر از زوایایی که رسانه ملی را در مرکز توجه هموطنان قرار خواهد داد چیزی نیست جز اینکه مردم احساس کنند رسانه ملی‌شان به خواست قلبی و افکار عمومی جامعه واکنش نشان می‌دهد و یک رسانه به‌روز، جدید و به وقت است.

این کارگردان که ساخت سریال‌ «هوش سیاه» را در کارنامه دارد، در پایان گفت‌وگوی خود درباره همکاری‌اش با تلویزیون اعلام کرد: از مدت‌ها پیش کاری برای تلویزیون داشتم که فعلا باید منتظر باشیم و ببینیم چه تصمیم‌گیری می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: