انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدیر نشر بهزاد از پرداخت 59 میلیون تومان پول در برابر دریافت کاغذ تحریر از جانب شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان خبر داد.
مدیر نشر بهزاد از پرداخت 59 میلیون تومان پول در برابر دریافت کاغذ تحریر از جانب شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان خبر داد و گفت: متاسفانه در برابر این قرارداد نه کاغذ گرفته ایم و نه پولمان عودت داده شده است.

محمد احمدی مدیر انتشارات بهزاد، در گفت‌وگو با فارس، پیرامون قراردادی که با مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان برای خرید کاغذ منعقد کرده بود، گفت: توافقنامه خرید کاغذ در سال 1391 قراردادی برای اخذ کاغذ در دو تاریخ 18 تیرماه 91 و 11 آذرماه 91 منعقد شد، از ما پول گرفته شد تا طبق قرارداد کاغذ تحویل دهند، اما از آن تاریخ به بعد نه به ما پول دادند و نه کاغذ.

وی با بیان اینکه برای این قرارداد حدود 59 میلیون تومان به اتحادیه ناشران و کتابفروشان پرداخته شده بود، گفت: این پول سرمایه در گردش ما بود و به نوعی با پرداخت و عدم دریافت کاغذ، کار راکد شده است.

وی که مدیر نشر بهزاد است و کتاب‌های عمومی منتشر می‌کند، ابراز داشت: طی این قرارداد قرار شده بود طی 75 روز کاغذ تحویل داده شود یا پول پرداختی عودت شود. بارها به شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان بارها و آقای داوودی‌پور مراجعه کردیم تا پیگیری کنند، اما به نتیجه نرسیدیم. مدام عنوان می‌شود کاغذی برای تحویل دراختیار نداریم، اما در همین مدت، کاغذهایی در انبار موجود بود. ما نزدیک 50 نفر هستیم که پول پرداخت کرده ایم، اما کاغذ دریافت نکرده‌ایم، این پول جمعاً 14 میلیارد تومان بود.

وی در خاتمه ادامه داد: در این مدت کاری صورت نگرفته است. مبلغ کلی ناشران حدود 60 میلیون پرداخت‌ است که نوع کاغذ درخواستی ما  برای هزاربند کاغذ 70 گرمی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: