انتشار: ۰۰:۴۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
فروش بلیت اینترنتی آثار حاضر در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی 11 روز مانده به افتتاح رسمی جشنواره آغاز شد.
 به گزارش تابناک فرهنگی ، طبق اعلام برگزارکنندگان؛ در تمام ادوار برگزاری جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران، برای نخستین بار است که تنظیم جدول اجراها 11 روز پیش از افتتاح رسمی نهایی شده و فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

بهای بلیت‌ نمایش‌های این دوره در مقایسه با دوره‌های گذشته افزایش نداشته و در بخش صحنه‌ای، مهمان و مدرسان 7هزار تومان و برای تماشای آثار بخش بین‌الملل 12 هزار تومان تعیین شده است.

براساس تصمیم دبیرخانه نوزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران و در جهت حمایت از دانشجویان، علاقه‌مندانی که در روزهای پیش از 25 اردیبهشت ماه – تاریخ افتتاح جشنواره - اقدام به خرید بلیت اینترنتی کنند از تخفیف بهره‌مند شده و بهای 5 هزار تومان (بخش صحنه‌ای، مهمان و مدرسان) و 10 هزار تومان (بخش بین‌الملل) را برای خرید بلیت آثار می‌پردازند.

سامانه فروش بلیت جشنواره از امروز در سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com فعال شده و امکان خرید از امروز سه‌شنبه 14 اردیبهشت ماه برای تمامی متقاضیان فراهم است.

همچنین لازم به یادآوری است، بخش «تجربه‌های اجرا» جشنواره تئاتر دانشگاهی بلیت فروشی ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر درباره زمان و محل اجراها، به سامانه تیوال مراجعه کرده یا با دبیرخانه جشنواره تماس بگیرند.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران 25 اردیبهشت تا 8 خرداد ماه به دبیری بهنام نوایی در تهران برگزار می‌شود. /ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: