انتشار: ۰۰:۳۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
حدود 60 فيلم خيلي كوتاه مطرح جهان براي نمايش در اين سه روز انتخاب شده است

دور دنیا در سه روز با فیلمهای کوتاه جهان

انجمن سينماي جوان انزلي از حدود 20 سال پيش تاسيس شد و از سال 76 به شكل رسمي آغاز به فعاليت كرد
 رییس انجمن سینمای جوانان بندرانزلی از نمایش فیلمهای کوتاه جهان با عنوان دور دنیا در سه روز در مجتمع فرهنگی ارشاد این شهر خبر داد.

به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی، زهره زماني روز سه شنبه گفت : حدود 60 فيلم خيلي كوتاه مطرح جهان براي نمايش در اين سه روز انتخاب شده است .
وي افزود : هر روز بين 15 تا 20 فيلم خيلي كوتاه در نهايت شش دقيقه اي از سينماي اروپا بلژيك ،اسپانيا، ايتاليا نمايش داده خواهد شد.
وي خاطرنشان كرد : در اختتاميه يكي از منتقدان و كارشناسان فيلم استان حضور خواهند داشت و هر روز پس از نمايش فيلم تحليل گفت و گو با مخاطبان برگزار خواهد شد.
زماني تصريح كرد: همايش سه روزه با فيلم كوتاه با توجه به استقبال و حضور دلچسب مردم هنردوست انزلي از همايش اسفند ماه پارسال و در پاسخ به اشتياق و تقاضاي جامعه فرهنگي -هنري برنامه ريزي شده است .
انجمن سينماي جوان انزلي از حدود 20 سال پيش تاسيس شد و از سال 76 به شكل رسمي آغاز به فعاليت كرد .
اين انجمن تاكنون هنرمندان به نامي همچون زنده ياد حامد خسروي ، رضا بهرامي نژاد، كورش فرزانگان را در عرصه فيلمهاي تجربي و بلند به هنر دوستان معرفي كرده است .
تشكيل كانون عكس و فيلم، برگزاري كارگاههاي آموزشي ، نمايشگاه ، جشنواره و همايشهاي مختلف ، جلسات نمايش فيلم ، نقد و تحليل از جمله فعاليتهاي اين انجمن در سال گذشته بود.
منبع : ايرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: