انتشار: ۲۰:۴۲ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
رییس سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران از تماس بیش از ۲ میلیون نفر از شهروندان با این سامانه درسال گذشته خبرداد.

تماس 2 میلیون تهرانی با 137

از اين تعداد تماس بالغ بر ۸۹۷ هزار تماس در ۶ ماهه دوم سال برقرار و در همين بازه زماني بيش از ۶۳۴ هزار پيام ثبت و به عوامل اجرايي ارجاع داده شد
رییس سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران از تماس بیش از ۲ میلیون نفر از شهروندان با این سامانه درسال گذشته خبرداد.
به گزارش سرویس میراث فرهنگی وگردشگری تابناک فرهنگی، مسعود سلیم جوهری با بیان اینکه  در سال ۹۴ بيش از دو ميليون و ۴۰ هزار شهروند با سامانه ۱۳۷ تماس برقرار کردند، گفت: از اين تعداد بيش از يک ميليون و ۲۹۷ هزار پيام ثبت و به عوامل اجرايي ارجاع داده شد.

وی افزود: همچنین از اين تعداد تماس بالغ بر ۸۹۷ هزار  تماس در ۶ ماهه دوم سال برقرار و در همين بازه زماني بيش از ۶۳۴ هزار پيام ثبت و به عوامل اجرايي ارجاع داده شد.

سلیم جوهری  با تاکید بر اینکه منطقه ۴ با موضوع رفع سدمعبر دستفروشان و مناطق ۲و ۱  با موضوع آلودگي صوتي ناشي از ساخت و ساز به ترتيب بيشترين سهم پيام ها را در ۶ ماهه دوم سال ۹۴ داشتند، تصریح کرد: بيشترين موضوعاتي که در شش ماه  دوم سال از سوي شهروندان با سامانه ۱۳۷ مطرح شده مربوط به رفع سدمعبر دستفروشان، لکه گيري چاله هاي معابر و نظافت معابر بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه معاونت ها نيز معاونت خدمات شهري با موضوع دستفروشی، معاونت فني و عمراني با موضوع لکه گيري چاله هاي معابر و معاونت شهر سازي و معماري با موضوع آلودگي صوتي ناشي از ساخت و ساز بيشترين پيام ها را نسبت به ساير معاونت ها در ۶ ماهه دوم سال به خود اختصاص دادند.

رییس سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران در پایان همچنین گفت: در سال گذشته شاهد افزايش ۳۰ درصدي تماس ها با سامانه ۱۳۷ در شروع فصل درختکاري  بودیم.
 مبع : خبرگزاری مهر


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: