انتشار: ۱۷:۰۵ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی خراسان شمالی برای خواهران و برادران تمام دانشگاه‌ها از امروز ۱۴ فروردین به مدت ۱۰ روز آغاز شده است

ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی خراسان شمالی

وی با اشاره به اینکه ظرفیت ثبت نام محدود است و متقاضیان بهتر است سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند
ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی خراسان شمالی آغاز شد

کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد خراسان شمالی گفت: ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی خراسان شمالی برای خواهران و برادران تمام دانشگاه‌ها از امروز ۱۴ فروردین به مدت ۱۰ روز آغاز شده است.

به گزارش تابناک فرهنگی ، بالاگر، کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد خراسان شمالی گفت: ثبت‌نام اعتکاف دانشجویی خراسان شمالی برای خواهران و برادران تمام دانشگاه‌ها از امروز ۱۴ فروردین به مدت ۱۰ روز آغاز شده است.

 

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در این مراسم معنوی به آدرس اینترنتی nkh.nahad.ir و یا به صورت حضوری به طبقه دوم دانشگاه پیام نور خراسان شمالی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در رهبری مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت ثبت نام محدود است و متقاضیان بهتر است سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند، افزود: مکان برگزاری این مراسم برای برادران مسجد دانشگاه آزاد بجنورد و برای خواهران مسجد دانشگاه علوم پزشکی بجنورد است، همچنین هزینه ثبت نام برای هر نفر 20 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است، سال گذشته نیز اعتکاف دانشجویی در خراسان شمالی با استقبال بیش از 300 نفر از دانشجویان بجنوردی برگزار شد.

منبع : خبرگزاری دانشجو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: