انتشار: ۱۰:۱۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
برنامه‌های سرای اهل قلم در روز هشتم نمایشگاه کتاب تهران

بزرگداشتی برای شکوه قصه‌ها

بزرگداشت شکوه قاسم‌نیا، شاعر و نویسنده صاحب‌نام کودک و نوجوان امروز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه همزمان با هشتمین روز برپایی نمایشگاه کتاب در سرای اهل قلم کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
به گزارش تابناک، ‌سرای اهل قلم کودک و نوجوان امروز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه پنج نشست تخصصی با عناوین «گردهمایی تصویرگران»، «تولد یک کتاب»، «ادبیات کودک و نوجوان در تاجیکستان»، «بزرگداشت شکوه قاسم‌نیا» و «خلاقیت کودک» برگزار می‌کند.

در نخستین نشست این سرا که از ساعت ۱۰تا ۱۵: ۱۱ برگزار می‌شود، کیانوش غریب‌پور، رئیس انجمن تصویرگران ایران، علی می‌ری، گلناز ثروتیان و علی محمدپور، تصویرسازان ایرانی درباره مسائل تصویرگران کتاب کودک به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند.

 «تولد یک کتاب» عنوان نشست بعدی این سراست که با حضور فرهاد حسن‌زاده، نویسنده و روزنامه‌نگار و کاظم طلایی، تصویرگر کتاب کودک از ساعت ۳۰: ۱۱ تا ۱۳ برگزار می‌شود.

 در سومین نشست این سرا، نقد و بررسی ادبیات کودک و نوجوان در تاجیکستان با حضور اعضای انجمن نویسندگان کودک این کشور از ساعت ۳۰: ۱۵ تا ۱۷ انجام می‌شود.

بزرگداشت شکوه قاسم‌نیا، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان نیز از ساعت ۳۰: ۱۵ تا ۱۷ در سرای اهل قلم کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

در نشست پایانی این سرا مریم جدلی، رئیس هیات مدیره انجمن زنان ناشر از ساعت ۱۵: ۱۷ تا ۳۰: ۱۸درباره خلاقیت کودکان سخنرانی می‌کند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» برپاست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: