انتشار: ۱۸:۱۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
همچنین جدیدترین مجموعه شعر علی باباچاهی نیز با عنوان «اتاق بر آب راه می‌رود» و مجموعه اشعار زنده‌یاد محمدعلی سپانلو با عنوان «ترانه بلوار میرداماد» نیز از دیگر کتاب‌های پرفروش نشر سرزمین اهورایی بوده‌اند.
انتشارات سرزمین اهورایی کتاب‌های «دوربین حرکت، کات: آنچه بر من گذشت» نوشته مهدی رییس فیروز، «اتاق بر آب راه می‌رود» آخرین کتاب شعر علی باباچاهی و کتاب مجموعه اشعار زنده‌یاد سپانلو با نام «ترانه بلوار میرداماد» و چند کتاب دیگر چاپ نخست را به بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران آورده است.
 
مجید ضرغامی، مدیر انتشارات سرزمین اهورایی در گفت‌وگو با ایبنا گفت: کتاب «دوربین حرکت، کات: خاطرات مهدی رییس فیروز، سینماگر برجسته و پیشکسوت، جدیدترین کتاب انتشارات سرزمین اهورایی بود که در نمایشگاه کتاب رونمایی شد و تاکنون نیز یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های ما در نمایشگاه کتاب بوده است.

وی افزود: همچنین جدیدترین مجموعه شعر علی باباچاهی نیز با عنوان «اتاق بر آب راه می‌رود» و مجموعه اشعار زنده‌یاد محمدعلی سپانلو با عنوان «ترانه بلوار میرداماد» نیز از دیگر کتاب‌های پرفروش نشر سرزمین اهورایی بوده‌اند.

ضرغامی همچنین اضافه کرد: تخصص اصلی انتشارات سرزمین اهورایی در زمینه کتاب‌های ایرانشناسی است. برای نمایشگاه امسال ما دو کتاب نفیس با نام‌های «ایران سرای جاویدان» در دو قطع رحلی و بزرگ و همچنین کتاب «ایران سرزمین اهورایی» در قطع رقعی را برای مخاطبان به ارمغان آورده‌ایم. باید اضافه کنم که این کتاب با تخفیف مناسبی برای خرید عموم مردم، ارائه می‌شوند. دیگر کتاب جدید ما در حوزه شعر نیز «یک سبد سیب حوا» گزیده 10 شاعر زن مطرح ایتالیایی است.
 
انتشارات سرزمین اهورایی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شبستان راهروی 20 غرفه شماره 40 واقع است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: