انتشار: ۱۷:۴۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
رئیس دستگاه قضا با حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب با بازدید از چند غرفه ده‌ها کتاب را تورق کرد و نزدیک به ۶۰ عنوان کتاب را تهیه کرد.
رئیس دستگاه قضا با حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب با بازدید از چند غرفه ده‌ها کتاب را تورق کرد و نزدیک به ۶۰ عنوان کتاب را تهیه کرد.

به گزارش فارس، رئیس دستگاه قضا در حدود ساعت 11 روز سه‌شنبه با استقبال علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پا در نمایشگاه کتابی گذاشت که تا امسال 28 سال پیاپی برگزار شد و پیش از حضور ایشان خیل علاقمندان به کتاب و کتابخوانی اعم از دانشجویان، دانش‌آموزان و مردم عادی در ان حضور داشتند.

رئیس دستگاه قضا در اولین ایستگاه مقابل موسسه فرهنگی مصباح الهدی قرار گرفت و برخی از کتاب‌های این غرفه را تورق کرد و مجموعه کتاب‌های سلوک عاشورایی و نور مبین به اضافه کتاب در هوای دوست، خاطرات 2 دهه سرپرستی حج نوشته محمد ری‌شهری را تهیه کرد.

انتشارات دارالحدیث دومین ایستگاه رئیس دستگاه قضا در نمایشگاه کتاب بود که در اینجا وی کتاب سلسله متون و مطالعات فلسفی و همچنین سنجش و اکتشاف و کتاب الشوارق و لوایح‌الاسرار فی شرح مطلع‌الانوار را خریداری کرد.

آملی لاریجانی برای سومین بار مقابل موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران قرار گرفت و کتاب‌های این غرفه را تورق کرد و با مسئولان غرفه درباره برخی کتاب‌ها صحبت کرد.

رئیس دستگاه قضا در بازدید از غرفه انتشارات انقلاب اسلامی نیز تعدادی از کتاب‌ها را تورق کرد و با مسئولان غرفه درباره کتاب‌ها سخن گفت.

وی در ادامه بازدید از نمایشگاه کتاب از انتشارات مجلس شورای اسلامی دیدار کرد و کتاب‌های المشارع والمطارحات اثر شهاب‌الدین سهروردی و کتاب عرش الایقان فی شرح تقویم الایمان و لوح فشرده مذاکرات مجلس را تهیه کرد که برای این کتاب‌ها مبلغ 47 هزار تومان پرداخت کرد.

بازدید آملی لاریجانی از نمایشگاه کتاب همراه با وزیر ارشاد ادامه یافت تا اینکه ایشان در بازدید از انتشارات سروش کتاب 9 جلدی شاهنامه فردوسی را به قیمت 175 هزار تومان خرید کرد.

رئیس دستگاه قضا در ادامه بازدید از نمایشگاه کتاب از غرفه ویژه پیامبر رحمت بازدید کرد و از گرد‌آوری تعداد زیادی کتاب در رابطه با حضرت رسول استقبال کرد و آن را اقدامی مفید دانست و کتاب 3 جلدی سلیمان بن قیس را تهیه کرد.

در ادامه بازدید از نمایشگاه کتاب، لاریجانی از غرفه انتشارات هرمس بازدید کرد و کتاب رساله منطقی-فلسفی نوشته ویتگنشتاین و کتاب خطابه مربوط به ارسطو و کلیات شمس، مثنوی معنوی را بازدید و برای خرید انتخاب کرد که این کتاب‌ها توسط غرفه به ایشان هدیه شد.

در انتشارات علمی و فرهنگی که مورد بازدید رئیس دستگاه قضا قرار گرفت، وی کتاب درة التاج را با مبلغ 3 هزار و چهارصد تومان با احتساب 1000 تومان تخفیف تهیه کرد.

وی در ادامه بازدید از نمایشگاه کتاب وارد غرفه انتشارات دلیل ما شد که در این غرفه کتاب الهیات الهی در دو جلد به وی هدیه شد و کتاب‌های 7جلدی القواعد الفقهیه و 2 جلدی مقیاس الهدایه و تنقیح المقال فی علم رجال تهیه شد.

آیت الله آملی لاریجانی در ادامه دیدار از بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب بخش کتاب‌های عربی شد و از شماری از غرفه‌های این بخش دیدار کرد که در این بین می‌توان به نشر احسان اشاره کرد که ایشان در این غرفه کتاب الکشاف عن حقائق غوامض التنزیل و عیون الأقاویل فی وجوه التأویل و الأصل امام محمد شیبانی را تهیه کرد و در پایان در دقایقی پس از ساعت 13 از نمایشگاه خارج شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: