انتشار: ۱۷:۳۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
کتاب «داعش؛ بررسي انتقادي تاريخ و افکار» در غرفه وهابيت‌پژوهي از سوي بازديدکنندگان بيست و هشتمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران مورد استقبال قرار گرفته است.

به گزارش آريا، مؤسسه پژوهشي ترويجي «دارالأعلام لمدرسة اهل بيت» به عنوان ناشر کتاب‌هاي ضد وهابيت در بيست و هشتمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران با بيش از 25 عنوان کتاب حضور يافته است، نام کتاب‌هايي مانند ايمان و کفر، تخريب زيارتگاه‌هاي اسلامي، التکفير من منظار علماء الاسلام، فتنة التکفير، کتابشناسي تکفير و ... در پيشخوان اين غرفه ديده مي‌شود.
اين مؤسسه که در بخش ناشران عمومي در راهرو 20 غرفه 33 حضور دارد، تحت اشراف آيت‌الله العظمي مکارم شيرازي با هدف شناخت،‌ نقد و مقابله با افکار وهابيت و ترويج عقايد تشيع از سال 88 فعاليت خود را شروع کرده است که علاوه بر تربيت طلاب در زمينه وهابيت‌پژوهي، در فضاي نشر نيز  اقدام به توليد نشريه تخصصي پژوهشي در اين رابطه با عنوان «سراج منير» کرده است.
فتنة الوهابيه، رسالة الاوراق البغدادية في الحوادث النجديةه، کشف النور عن اصحاب القبور، سيوف الله الاجلة بجواز التوسل بالانبياء و الاولياء، الاصول الربعة في ترديد الوهابية و المنحة الوهبية في رد الوهابية از جمله آثار در دست انتشار است.

از نکات جالب توجه اينکه، کتاب «داعش؛ بررسي انتقادي تاريخ و افکار» پرفروش‌ترين کتاب‌هاي غرفه «دارالأعلام لمدرسة اهل بيت» را به خود اختصاص داده است که توسط محمد ابراهيم‌نژاد و مهدي فرمانيان به رشته تحرير در آمده است، اين کتاب در قطع پالتويي در 87 صفحه و با قيمت 60 هزار ريال منتشر شده است که به موضوعاتي نظير نقد رهبران القاعده از زرقاوي در کشتار شيعيان، زندگي‌نامه ابوبکر بغدادي، جنگ در سوريه و تأسيس داعش، شخصيت‌هاي داعش، منابع مالي داعش، موضع داعش در قبال فلسطين و جنگ غزه اشاره دارد.

علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات بيشتر درباره آثار اين مؤسسه مي‌توانند از اينجا اقدام کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: