انتشار: ۰۰:۵۵ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
جشنواره نوروزی برج میلاد تهران امسال نگاه بسیار ویژه و تخصصی در اجرای برنامه‌ها داشته و با توجه به فضای خاص برج میلاد، داشتن چنین نگاهی در اجرای برنامه‌ها ضروری است.

هماهنگی میراث فرهنگی استان تهران و شهرداری

به گزارش ایسنا، رجبعلی خسروآبادی در بازدید از بخش‌های مختلف جشنواره نوروزگار برج میلاد، ادامه داد: هماهنگی میراث فرهنگی استان تهران و شهرداری در سال‌های اخیر به افزایش تعداد مسافران نوروزی پایتخت و گردشگران منجر شده و این موضوع نیز سبب تخصصی شدن نگاه به گردشگری در شهرداری تهران شده است. او اظهار کرد: با توجه به رشد گردشگری در پایتخت، ظرفیت‌های کاری و ارائه خدمات نیز 30 درصد افزایش داشته است. همچنین رشد خوبی در بهره‌برداری از هتل‌ها داشته‌ایم. مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران با بیان این‌که برج میلاد تهران به یکی از جاذبه‌ّهای گردشگری جدید پایتخت تبدیل شده است، گفت: جشنواره نوروزی برج میلاد تهران امسال نگاه بسیار ویژه و تخصصی در اجرای برنامه‌ها داشته و با توجه به فضای خاص برج میلاد، داشتن چنین نگاهی در اجرای برنامه‌ها ضروری است. برج میلاد فقط برج تهران نیست، اینجا یک برج ملی است که در دنیا نیز به‌عنوان ششمین برج مخابراتی شناخته شده است. بنابراین باید برنامه‌ها و خدمات ارائه‌شده در این مکان نیز متفاوت از سایر اماکن گردشگری پایتخت باشد و نگاه کیفی به برنامه‌ها و جشنواره‌های برگزارشده در برج میلاد داشت.
 به گزارش ایسنا، رجبعلی خسروآبادی در بازدید از بخش‌های مختلف جشنواره نوروزگار برج میلاد، ادامه داد: هماهنگی میراث فرهنگی استان تهران و شهرداری در سال‌های اخیر به افزایش تعداد مسافران نوروزی پایتخت و گردشگران منجر شده و این موضوع نیز سبب تخصصی شدن نگاه به گردشگری در شهرداری تهران شده است.

او اظهار کرد: با توجه به رشد گردشگری در پایتخت، ظرفیت‌های کاری و ارائه خدمات نیز 30 درصد افزایش داشته است. همچنین رشد خوبی در بهره‌برداری از هتل‌ها داشته‌ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران با بیان این‌که برج میلاد تهران به یکی از جاذبه‌ّهای گردشگری جدید پایتخت تبدیل شده است، گفت: جشنواره نوروزی برج میلاد تهران امسال نگاه بسیار ویژه و تخصصی در اجرای برنامه‌ها داشته و با توجه به فضای خاص برج میلاد، داشتن چنین نگاهی در اجرای برنامه‌ها ضروری است.

به گفته خسروآبادی، برج میلاد فقط برج تهران نیست، اینجا یک برج ملی است که در دنیا نیز به‌عنوان ششمین برج مخابراتی شناخته شده است. بنابراین باید برنامه‌ها و خدمات ارائه‌شده در این مکان نیز متفاوت از سایر اماکن گردشگری پایتخت باشد و نگاه کیفی به برنامه‌ها و جشنواره‌های برگزارشده در برج میلاد داشت.

وی با بیان این‌که در برخی مکان‌های خاص باید سرمایه‌گذاری ویژه‌ای انجام شود، اظهار کرد: برج‌العرب (دبی) فقط یک هتل نیست، این برج نماد معماری و اقتصادی است، برج میلاد تهران نیز فقط یک برج مخابراتی نیست و حالا به یکی از اماکن گردشگری و تفریحی پایتخت تبدیل شده، این برج نماد معماری و توسعه شهر تهران است که باید با همین نگاه نیز کارکردها و خدماتش تعریف شود.

او افزود: به‌عنوان مثال، برج میلاد تهران علاوه بر نماد معماری معاصر و توسعه شهر تهران می‌تواند نماد فرهنگ‌سازی در ارائه خدمات گردشگری، تورلیدری، پذیرایی، اطلاع‌رسانی و ... شود که می‌توان نشانه‌های این کارکرد را اکنون در جشنواره نوروزگار مشاهده کرد. جشنواره‌ای که از لحاظ دکوربندی و حتی ارائه محصولات فرهنگی، بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: