انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش سرویس میراث فرهنگی و گردشگری تابناک فرهنگی، رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر امروز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه مهرآباد و راه‌آهن تهران، در جریان روند ارائه خدمات به مسافران قرار گرفت و با  آنان  در رابطه با سطح رضایتمندی از خدمات به گفتگو پرداخت.
مرتضی رحمانی موحد امروز به همراه سردار حسن مهری رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور، مرتضی دهقان مدیرکل نظارت بر شرکت‌، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری و علی رستمی مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد، از بخش‌های مختلف فرودگاه مهرآباد بازدید نموده و در جریان روند ارائه خدمات به مسافران و نرخ بلیط‌ها قرار گرفت. 
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه بازدید از فرودگاه مهرآباد که حدود 2 ساعت به طول انجامید، ضمن گفتگو با مسافران درباره سطح رضایتمندی از خدمات، به بررسی برخی مشکلات پرواز‌ها و امکانات رفاهی فرودگاه پرداخت. 
وی در مواجهه با برخی از مسافران که از تاخیر پرواز‌ها و نرخ بلیط‌ها و تورها ناراضی بودند، قول رسیدگی شکایات را داد و در چند مورد نیز به‌صورت ویژه در فرودگاه موارد را پیگیری کرد.
در ادامه این بازدید مرتضی دهقان مدیرکل نظارت بر شرکت‌، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور دهقان درباره برخی مشکلات مطرح شده در این بازدید از جانب مسافران درباره تاخیر پرواز‌ها گفت: براساس قوانین در صورتی که پرواز بیش از 2 ساعت با تاخیر همراه باشد، شرکت هواپیمایی طرف قرارداد موظف به پذیرایی و ارائه امکانات لازم به مسافران است.
رحمانی‌موحد همچنین در حاشیه بازدید از ترمینال چهار و شش فرودگاه مهرآباد گفت: همه دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر از چندین ماه گذشته اقدامات و برنامه‌های نظارتی خود را آغاز کرده‌ان
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با ابراز خرسندی از توسعه فضاها رفاهی و ارائه خدمات مطلوب در فرودگاه مهرآباد گفت: رعایت استانداردها و ضوابط از جمله موضوعاتی است که در فرودگاه مهرآباد خوشبختانه به آن توجه ویژه شده است.
وی با تاکید بر اینکه روند نظارت در طول ایام نوروز به‌صورت شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در راستای احقاق حقوق مسافران و گردشگران؛ علاوه بر نظارت‌هایی که همواره انجام می‌شد، اقدام به تشدید نظارت‌ها و کنترل‌ها در قالب اعزام تیم‌های نظارتی محسوس و نامحسوس کرده است.
رحمانی‌موحد ادامه داد: همچنین سامانه 09629 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافران نورزی است و  شماره تلفن‌های 66582169 و 66582012 نیز به منظور دریافت پیشنهادات و شکایات احتمالی مسافران در خدمت هموطنان است.
رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور در ادامه بازدیدهای نظارتی همچنین با حضور در راه‌آهن تهران، ضمن نظارت بر بخش‌های مختلف ایستگاه راه‌آهن، به گفتگو با مسافران در ارتباط با سطح رضایتمندی آنان از خدمات و بررسی مشکلاتی از جمله ازدحام جمعیت در ایستگاه راه‌آهن پرداخت. 
وی در ادامه این بازدید در جلسه‌ای با حضور سید محمد راشدی معاون امور مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و رضا شاکری مدیرکل راه آهن تهران در جریان برنامه های نوروزی راه‌آهن کشور و ظرفیت فراهم شده قرار گرفت.

منبع خبر: روابط عمومی میراث فرهنگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: