انتشار: ۰۹:۳۳ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش سرویس میراث فرهنگی و گردشگری تابناک فرهنگی، رئیس مرکز فوریت ها ی پزشکی کشور از فعالیت 297 کمپ سلامت در مبادی ورودی تمامی شهرها به منظور امدادرسانی به مجروحان جاده ای است.
امین صابری نیا با اشاره به سرفصل های امدادی اورژانس کشور در ایام نوروز اظهار داشت: : اورژانس 507 بیمارستان دولتی در تمامی ساعات شبانه روز در ایام نوروز فعال است و در بالاترین سطح آمادگی خدمت رسانی می کنند.
به گفته صابری نیا؛ اورژانس کشور با1700 اکیپ بهداشت محیط بر فعالیت واحدهای بهداشتی، اغذیه فروشی ها، رستوران ها و اماکن ارائه غذا در مراکز توریستی و گردشگری از اول اسفند آغاز و تا 13 فروردین نظارت دارد.
رئیس اورژانس کشور با اشاره بر وضعیت اورژانس پیش بیمارستانی متذکر شد: در اورژانس پیش بیمارستانی نیز 2 هزار و  172 پایگاه زمینی، 21 اورژانس هوایی و 2 اورژانس دریایی فعال هستند. 
وی همچنین به اقدامات بخش خصوصی به عنوان یکی از ارکان امدادی در نوروز نیز اشاره داشت و تصریح کرد: با تعاملی که با بخش خصوصی داشته ایم تقاضا شده است که بخش خصوصی تا 25 درصد فعال باشد که این خود بستر مناسبی را برای افزایش سطح ایمنی در جاده ها ایجاد میکند. 
صابری نیا خاطرنشان کرد: یکی از مراکز مهم، خانه های بهداشت و پایگاه های درمانی در روستاهای کشور است که با ایجاد بسترهای مناسب خدمات 24 ساعته خود را به مردم ارائه خواهند داد.

منبع خبر: روابط عمومی میراث فرهنگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: