انتشار: ۱۳:۱۲ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش سرویس میراث فرهنگی و گردشگری تابناک فرهنگی، محمدعلی خلیلی، معاون اداره کل میراث فرهنگی خوزستان  اظهار کرد: دبیرخانه ستاد خدمات سفر مستقر در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان همه روزه از صبح تا پاسی از شب خدمات دهی به گردشگران نوروزی را رصد می کند و بر فعالیت ها در این حوزه نظارت دارد.
وی افزود: در همه شهرستان های خوزستان ستاد اجرایی خدمات سفر تشکیل شده تا پیش از نوروز چهار الی پنج جلسه برای هماهنگی شهرستان ها در این زمینه برگزار شده است.
وی با اشاره به مهیا بودن سایت های گردشگری و تاریخی در شهرهای خوزستان خاطر نشان کرد: افزایش ساعات بازدید گردشگران به سایت های تاریخی دارای بلیط فروشی ابلاغ شده است و این سایت ها از صبح تا شب آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی هستند.
خلیلی اظهار کرد: مراکز خدمات رسان به گردشگران نوروزی در سراسر خوزستان پیش از نوروز مورد بازدید قرار گرفته اند و در شرایط کنونی مهیای پذیرایی با کیفیت مناسب از گردشگران نوروزی هستند.
وی عنوان کرد: دایر شدن نمایشگاه هاف بازارچه های صنایع دستی و جشنواره های بومی و محلی در شهرهای استان از دیر برنامه هایی است که در شهرهای استان تدارک دیده شده است که گردشگران می توانند از آنها استفاده کنند و ساعاتی همراه با شادی را در کنار خانواده های خود بگذرانند.
بر اساس این گزارش همه ساله خوزستان در صدر انتخاب های گردشگران داخلی برای ایام نوروز قرار دارد و همیشه استان در شمار بازدیدکنندگان نوروزی دارای رکورد بوده است.

منبع خبر: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: