انتشار: ۱۴:۱۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
مستندهای «رویاهای دم صبح» و «آخرین روزهای زمستان» مهرداد اسکویی در جشنواره‌ی «ترو اند» فالس (True & false) آمریکا به نمایش درآمد.
به گزارش تابناک فرهنگی، این کارگردان که در این جشنواره حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایسنا گفت: این جشنواره از 13 اسفند آغاز شده و تاهفدهم ادامه دارد و خوشبختانه نمایش فیلم‌ها خصوصا «رویاهای دم صبح» با استقبال همراه شده است، بطوریکه بعد از پر شدن سالن خیلی ها در اطراف ایستاده فیلم را تماشا کردند.

وی ادامه داد: با توجه به کوچک بودن ایالت "میزوری" تبلیغات وسیعی در سطح شهر شده و همه جای این شهر نام جشنواره به چشم می‌خورد. مستند سازان خیلی مهمی هم از کشورهای مختلف جهان در این جشنواره حضور دارند.

اظهارات اسکویی درباره‌ی حضورش در آمریکا

این مستندساز که قرار است امروز جایزه برترین مستند ساز سال ٢٠١٦ را دریافت کند اظهار کرد: 46 فیلم در جشنواره حضور دارد. از طرف اسکار هم به عنوان یکی از اسپانسرهای مهم جشنواره به همه فیلم سازان حاضر تبریک گفته شده است و در نهایت مراسم اهدای جایزه برترین مستند ساز سال ٢٠١٦ امروز قبل از نمایش سوم فیلم «رویاهای دم صبح» برگزار می‌شود.

اسکویی افزود: بخش موسیقی جشنواره بسیار مهم است و از موسیقی‌دان‌های مهم کشورهای جهان برای اجرای کنسرت قبل از هر فیلم دعوت به عمل آمده که قبل از نمایش اول فیلم «رویاهای دم صبح» رحیم الحاج آهنگساز و نوازنده عراقی ساکن نیو مکزیکو قطعاتی اجرا کرد. /ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: