انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
مدیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر بارها از تشکیل اتاق شیشه ای و ارائه گزارش به رسانه ها پس از جشنواره خبر داده بود اما طی روزهای اخیر هیچ عزمی برای تحقق این وعده دیده نشده است.
به گزارش خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی، حمیدرضا نوربخش طی ماه های اخیر بارها در مصاحبه هایش با رسانه ها تاکید کرده که حتما پس از جشنواره ضمن ارائه گزارش مالی از سی و یکمین دوره جشنواره موسیقی فجر، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران در این زمینه خواهد بود اما با گذشت 16 روز از پایان جشنواره نه تنها خبری از برگزاری هیچ نشستی در این زمینه نیست بلکه نوربخش دیگر پاسخ تماس های خبرنگاران را نیز نمی دهد.

نوربخش به عنوان مدیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر برای اولین بار 28 آذر در جریان نشست خبری این جشنواره سخن از شفافیت مالی و ارائه گزارش به رسانه داد و گفت: ما از منظر مالی این دوره جشنواره را در یک اتاق شیشه‌ای برای اصحاب رسانه قرار می‌دهیم و قول می‌دهیم این دوره از جشنواره شفاف‌ترین دوره باشد. ما در پایان جشنواره رقم دقیق هزینه‌ها را اعلام می‌کنیم.

این وعده شفافیت مالی بعدها در مصاحبه های مختلف حمیدرضا نوربخش تکرار شد؛ برای مثال در روز چهارم جشنواره یعنی 24 بهمن ماه گذشته نوربخش در گفتگو با خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی گفت: سعی کرده ایم درباره بودجه جشنواره شفاف سخن بگوییم و در پایان جشنواره نیز همانطور که به همه دوستان رسانه ای وعده داده ام گزارش های لازم را در این زمینه ارائه خواهم داد.

حالا 16 روز از مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر که اول اسفند در تالار وحدت برگزار شد می گذرد و خبری از برگزاری نشست خبری نوربخش و تشکیل«اتاق شیشه ای» که وعده داده بود نیست. این در حالی است که مدیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر طی روزهای پس از جشنواره نیز دیگر پاسخگوی اهالی رسانه نبوده است.

به هر روی اهالی رسانه همچنان منتظر تحقق وعده حمیدرضا نوربخش برای برگزاری یک نشست خبری درباره مسائل مختلف سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر هستند؛ که امید می رود به زودی زمان برگزاری آن اعلام شود.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • شیشه
  • Iran, Islamic Republic of
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
0
0
نوربخش اگر از شیشه هم استفاده کنه بازم شیشش یا کدر خواهد بود یا از جنس تقلبی

به هر حال مهم اینه که جنسش خوب باشه و کارساز