انتشار: ۱۴:۴۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
هواداران پر و پاقرص بندیکت کامبربچ با شنیدن این خبر که صورت بازیگر مورد علاقه‌شان به صورت شکلات وارد بازار می‌شود، حسابی هیجان زده شده‌اند.
به گزارش سرویس سینماو تئاتر تابناک فرهنگی  به نقل از آسوشیتدپرس، جن لیندزی-کلارک اهل برایتون که شکل‌ها و طرح‌های متفاوتی را با استفاده از شکلات درست می‌کند به تازگی از «کامبِربانی» پرده برداشته؛ یک مخلوق ۴۰۰ گرمی که در آن صورت کامبربچ با استفاده از شکلات شکل گرفته و گوش‌های بامزه خرگوشی دارد. سر ستاره «شرلوک» بالای بدن خرگوش قرار داده شده و در طعم‌های شکلات سفید، تیره و شیری موجود است.

این شکلات با «پودر جلا» می‌درخشد، یک پاپیون طلایی ۲۲ قیراتی خوردنی دارد و از جعبه نگهداری‌اش با یک روبان زیبای نارنجی و آرم خرگوش عید پاک که برای تازگی در یک بسته سلوفان گذاشته شده، بیرون می‌آید.

لیندزی-کلارک که قبلا سرآشپز شیرینی و شکلات بوده، می‌گوید کامبربانی‌ها را بعد از این درست کرد که سال گذشته برای یکی از مشتری‌هایش یک مجسمه کامل شکلاتی از کامبربچ با نام «شوکوبچ» درست کرد. او به ایونینگ استاندارد گفت: مشخص بود که بندیکت کامبربچ تا چه حد محبوب است. برای همین به نظرمان جالب رسید که یک نسخه خرگوش کوچولو از او بسازیم تا تمام هواداران درجه یک او بتوانند یک نمونه از آن را داشته باشند.

درست کردن این خرگوش‌ها هر یک حدود ۳ ساعت طول می‌کشد و مهارت سازنده در قیمت آن‌ها دیده می‌شود. هر خرگوش عید پاک بندیکت کامبربچ به قیمت ۵۰ یورو فروخته می‌شود که شاید باعث شود این خرگوش‌ها را فقط پر و پاقرص‌ترین هواداران او بخرند.  

بندیکت کامبرچ بازیگر بریتانیایی با بازی در سریال تلویزیونی «شرلوک» به شهرت جهانی رسید و چندی پیش هوادارنش یک روز تمام صف کشیده بودند تا بازی او را در نقش هملت تماشا کنند و از او امضا بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: