انتشار: ۲۱:۳۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
دستیار یدالله صمدی با اشاره به وضعیت جسمانی این کارگردان سینما بیان کرد که او از سطح هوشیاری خوبی برخوردار است ولی همچنان قلبش با باتری کار می کند.
سطح هوشیاری یدالله صمدی خوب است/ در انتظار نظر پزشکان

به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی، سعید کریمی دستیار یدالله صمدی درباره وضعیت عمومی این کارگردان سینما که هفتم اسفندماه در بیمارستان بستری شد به خبرنگار مهر گفت: خدا را شکر در حال حاضر وضعیت عمومی وی خوب و از هوشیاری برخوردار است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل اینکه ضربان قلب آقای صمدی پایین است از باتری برای قلبش استفاده می شود و امروز دوشنبه ۱۰ اسفند قرار است پزشکان جلسه‌ای ترتیب دهند تا درباره وضعیت وی تصمیم گیری کنند.

کریمی با اشاره به حال عمومی یدالله صمدی عنوان کرد: وی همچنان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بهمن بستری است اما خوشبختانه وضعیت عمومی وی خوب است و حتی می تواند به راحتی صحبت کند.

وی با اشاره به کسانی که تاکنون از صمدی عیادت کرده اند، یادآور شد: سیدرضا میرکریمی، ناصر عنصری، ابراهیم مختاری، کامران ملکی، سید مهدی خادم، محمدرضا علیقلی، محمدمهدی عسگرپور، محمد برسوزیان و... از جمله مسئولان و سینماگرانی هستند که تاکنون به ملاقات آقای صمدی آمده اند. / خبرگزاری مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: