انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
فرزاد فرزین ششمین آلبوم خود را با عنوان«6» امروز 9 اسفند منتشر کرد.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی، آهنگسازی قطعات آلبوم«شش» توسط فرزاد فرزین و علیرضا افشار صورت گرفته و تنظیم قطعات آن نیز بر عهده امیر میلاد نیکزاد، مهران خلیلی، کوشان حداد، بهروز علیاری، اشکان آبرون، علیرضا افشار و یک تنظیم کننده اهل کشور ترکیه بوده است.‌

این آلبوم از قطعاتی با عنوان های «تو چه باشی»، «قلبم»، «دیر اومدی»، «شش»، «چرا تو»، «آره، آره»، «گوشی»، «تنهایی دو نفره»، «تو فکرتم»، «عاشقت شدم»، «آدمای بعد تو» تشکیل شده است.

ترانه‌ها این آلبوم از سروده‌های حامد رجبی و مسعود محمدی است؛ همچنین میکس و مستر این قطعات را نیز کوشان حداد، آرش پاکزاد، محمد فلاحی، تایماز اطاعتی و یک موزیسین ترکیه‌ای انجام داده‌اند. البته اینکه چرا نام این موزیسین ترکیه ای مانند سایر عوامل آلبوم اعلام نشده در نوع جود جالب توجه است.

فرزاد فرزین درباره این آلبوم گفت: «آلبوم «6» آلبوم خوبی شده و ما تلاش کرده‌ایم که از هر نظر یک سر و گردن از همه آلبوم‌های من بالاتر باشد. اینکه چقدر توانسته‌ایم در این ماجرا موفق باشیم، مردم باید تعیین کنند. نقشه های ویژه و جالب دیگری هم داشتیم که محدودیت زمانی باعث شد بخشی از آنها را به آینده موکول کنیم.»

شرکت «آوای دوران» تمام مجوزهای این آلبوم را گرفته و این اثر به تهیه کنندگی و تحت امتیاز موسسه «هنر اول» در بازار موسیقی کشور پخش و توزیع شده است.


برچسب ها: فرزاد فرزین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: