انتشار: ۱۴:۵۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
قطعه «آرزو» با هم‌صدایی «بهمن ندایی» و «نسرین مقانلو» منتشر شد.
به گزارش تابناک فرهنگی، «نسرین مقانلو» بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که این روزها مشغول اجرای برنامه تلویزیونی «دستپخت‌های خودمانی» است، مدتی است که در زمینه موسیقی نیز فعال شده و همکاری‌هایی را آغاز کرده است. این بازیگر در آخرین فعالیت موسیقایی خود، به دکلمه در اثری با عنوان «آرزو» به خوانندگی «بهمن ندایی» -که از شاگردان ‌زنده‌یاد بیات بود- پرداخته است.
 
ندایی در گفت‌وگو با «موسیقی ما» در خصوص پروژه «آرزو» گفت: «این اثر به نیت حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تولید و منتشر شده است و هدف اصلی از ساخت این قطعه این بوده که از قدرت موسیقی برای جلب توجه مردم به این فرشته‌های کوچک استفاده کنیم.»
 
این خواننده درباره همکاری با نسرین مقانلو گفت: «پیشنهادی برای تولید اثری برای کودکان مبتلا به سرطان بود. خانم مقانلو هم تمایل داشتند برای این کودکان کاری انجام بدهند. از آنجایی که جنس صدای ایشان خاص و برای دکلمه بسیار مناسب است، قرار شد در این اثر حضور داشته باشند. همچنین ایشان که یک بازیگر حرفه‌ای هستند، در کلیپ «آرزو» ایفای نقش کرده‌اند که این ویدئو نیمه اسفندماه از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.»
 
«بهمن ندایی» در خصوص پیشینه هنری خود اظهار داشت: «این افتخار را داشتم که از سال 77 تا 82 هنرجوی زنده‌یاد استاد بابک بیات باشم. کار حرفه‌ای را از همان سال آغاز کردم و طی این سال‌ها همکاری‌هایی با صدا و سیما داشته‌ام.»
 
خواننده قطعه «آرزو» با اشاره به این‌که نخستین آلبوم رسمی خود را در سال 95 منتشر خواهد کرد، گفت: «در این آلبوم 4 اثر از استاد بیات را خوانده‌ام و در آثار دیگر با چهره‌های سطح اول موسیقی پاپ کشور همکاری کرده‌ام که فعلاً نمی‌خواهم نامی از آن‌ها منتشر شود و ترجیح می‌دهم سوپرایز باشد! تا پیش از انتشار آلبوم چند تک‌آهنگ منتشر خواهم کرد که یکی از آن‌ها پیش از سال نو در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.»
منبع: موسیقی ما
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: