انتشار: ۱۴:۰۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید باید از تجربیات به دست آمده برای برگزاری یک جشنواره موسیقی خوب، کامل و در سطح قابل قبول که در هر جای دنیا آوازه‌اش بپیچد، استفاده شود.

به گزارش تابناک فرهنگی، علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمعه شب در حاشیه كنسرت گروه سون، درباره اجراهای سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر به هنرآنلاین، گفت: به نظرم اجراهای امسال نسبت به مجموع ادوار گذشته، راضی‌کننده بود. جشنواره امسال برای فعالیت‌هایی که قرار است انجام دهیم، شاید گام اول باشد. در ادامه با نگاهی گسترده‌تر نسبت به موسیقی، فعالیت‌هایی را در این حوزه انجام خواهیم داد که بتوانیم از هنر موسیقی برای کارهای فرهنگی استفاده کنیم.

مرادخانی ادامه داد: فکر می‌کنم جشنواره امسال با اجراهایی که داشت، توانست امید ادامه فعالیت موسیقی در کشور و جشنواره‌های آتی را زنده نگه دارد.

معاون امور هنری در مورد تغییرات جشنواره امسال گفت: با برگزاری این جشنواره، تصورمان بر این است که تجربیاتی نسبت به دوره گذشته و همچنین ادوار دورتر که خود بنده یا اشخاص دیگر نسبت به آن وظایفی داشته‌ایم، اضافه شده است. ما باید از این تجربیات برای برگزاری یک جشنواره خوب، کامل و در یک سطح قابل قبول که در هر جای دنیا آوازه‌اش بپیچد، استفاده کنیم.
منبع: هنرآنلاین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: