انتشار: ۱۴:۲۲ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
شنیده ها حکایت از آن دارد که حمیدرضا نوربخش به عنوان مدیردوره بعدی جشنواره موسیقی فجر انتخاب شده و حکم وی فردا در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر قرائت خواهد شد.
به گزارش خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی، در حالی آخرین اجراهای سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر امشب برگزار خواهد شد که منابع مختلف خبر از انتخاب دوباره حمیدرضا نوربخش به عنوان دبیر جشنواره موسیقی فجر در دوره بعد می دهند. 

همچنین خبر می رسد که حسن ریاحی دبیر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر در تیم سال آینده نوربخش جایی ندارد و این آخرین حضور او به عنوان یک مقام مسئول در جشنواره فجر خواهد بود. 

البته این در حالی است که اوایل دی ماه امسال خبرهایی درباره توافق های صورت گرفته برای مدیریت 5 ساله حمیدرضا نوربخش در جشنواره موسیقی فجر در محافل موسیقی پیچیده بود که به دنبال آن، سوم دی ماه نوربخش در گفتگو با خبرنگار موسیقی تابناک فرهنگی وجود چنین مسئله ای را تکذیب کرد.

همچنین خبر می رسد دو برنامه ریز دیگر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر یعنی تهمورث پورناظری و جلال مشفق که هیچ کدام در این جشنواره حکمی رسمی نداشتند قرار است در دوره بعد نیز همچون این دوره در سایه به ایفای نقش بپردازند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • یک هوادار
  • Iran, Islamic Republic of
  • ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
0
وقتی مدیری تا این حد لایق و کارآمد باید هم در سمت خود ابقا شود

ای کاش نوربخش به صورت مادام العمر مدیر جشنواره فجر شود