انتشار: ۱۵:۰۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
شیراز - از مقام علمی و پژوهشی استاد سیروس پرهام تجلیل شد.
به گزارش تابناک فرهنگی ، ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح شعبه انجمن علمی فرش ایران در استان فارس و آیین پایانی دومین جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران برتر فرش دست باف ایران که در دانشکده ادبیات شیراز برگزار شد، از خدمات این چهره علمی و پژوهشی فرش اصیل ایرانی تقدیر شد.

استاد پرهام که به علت شرایط جسمانی در این مراسم نتوانست حضور پیدا کند در پیامی ویدیویی از برگزارکنندگان این آیین قدردانی کرد و دکتر تورج ژوله به جای ایشان تقدیرنامه استاد سیروس پرهام را دریافت کرد.

در این آیین که همزمان با امضای سند آغاز به کار انجمن علمی فرش ایران شعبه استان فارس در دانشگاه هنر شیراز برگزار شد، برترین های دومین جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران برتر فرش دست باف ایران معرفی شدند که در بخش گروه مدرسین و اعضای هیئت علمی، دکتر محمود طباطبایی از دانشگاه علم و هنر یزد در مقام نخست قرار گرفت و پس از وی، دکتر نیما سعیدی از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز و زهرا احمدی از دانشگاه هنر تهران مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش دانشجویی دومین جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران برتر فرش دست باف ایران از سید مهدی میرزا امینی از دانشگاه هنری اصفهان، افسانه قانی از دانشگاه نامبرده و سمانه کاکاوند از دانشگاه الزهرا تجلیل شدند.

عبدالحسین قاسم نژاد، دبیر این جشنواره با بیان اینکه فراخوان دومین جشنواره ملی تجلیل از پژوهشگران برتر فرش دست باف ایران تیرسال جاری منتشر شد، گفت: در این دوره از جشنواره ملی تقدیر از پژوهشگران فرش دست باف ایران روند کار به نحوی پیش رفت که افزون بر پیشکسوتان این عرصه امکانی فراهم شد تا در دوبخش از فعالان حوزه پژوهش های فرش دست باف تقدیر شود./مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: