انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
قطعه جدید محسن چاوشی برای سریال «شهرزاد» منتشر شد.
به گزارش تابناک فرهنگی، محسن چاوشی پس از انتشار قطعاتی چون «به رسم یادگار»، «شهرزاد»، «کجایی»، «قلاش»، «افسار»، «همخواب» و... برای سریال شهرزاد، صبح امروز جدیدترین اثر خود به نام «ماه پیشونی» را منتشر کرد.

آهنگسازی، تنظیم، میکس و مسترینگ «ماه پیشونی» را خود محسن چاوشی انجام داده است و «محسن بوالحسنی» در نخستین تجربه همکاری خود با چاوشی، ترانه این اثر را سروده است. عادل روح نواز نوازنده گیتار الکتریک این قطعه است و «احسان نی زن» نیز در «ماه پیشونی» ویولون نواخته است.

این قطعه همچون سایر قطعات محسن چاوشی برای سریال «شهرزاد»، در استودیو شخصی این خواننده تهیه و تولید شده است.

محسن چاوشی در بخش‌هایی از دو قطعه که برای سریال شهرزاد تولید و منتشر کرده است، از حضور سینا سرلک به عنوان خواننده در کنار خود بهره جست که با استقبال دوستداران موسیقی و مخاطبان این سریال توام شد و همین استقبال باعث شد سینا سرلک نیز یک قطعه مستقل در این سریال بخواند.

فعالیت‌های هنری این روزهای چاوشی تنها در حضور و خواندن در سریال شهرزاد خلاصه نمی شود و این خواننده به شدت روی آلبوم جدید خود تمرکز کرده و در تلاش است آنرا بزودی روانه بازار موسیقی کشور نماید.

سریال شهرزاد با کارگردانی «حسن فتحی» سریال پرمخاطب این روزهای شبکه نمایش خانگی با بازی علی نصیریان، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، ترانه علیدوستی و... است.

سید محمد امامی نیز تهیه کننده این سریال است.
منبع: موسیقی ما
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: