انتشار: ۱۶:۵۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
کاوه یغمایی گفت: تا به حال نشده بود کنسرت خودم را، خودم لغو کنم و به همین خاطر از مردم امروز عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش تابناک فرهنگی ، کاوه یغمایی دقایقی پیش طی یک نشست خبری اعلام کرد که مجموعه‌ای از عوامل باعث لغو اجرای او در جشنواره موسیقی فجر شده است.
کاوه یغمایی در این نشست گفت: مسئله لغو کنسرت من در جشنواره موسیقی فجر را نباید به گردن یکی از بافت‌های صنعت موسیقی بیندازیم. من به‌تنهایی تمام مسئولیت‌های لغو این اجرا را می‌پذیرم و حاضر هستم هرگونه خسارتی را جبران کنم.
وی افزود: مجموعه‌ای از عوامل فنی و دیگر مسائل مربوطه در حوزه موسیقی از وضعیت سالن‌ها، گروه و تبلیغات و دیگر موارد این‌چنینی باعث پیش آمدن این اتفاق شد. هر خسارتی هم که لازم باشد، من قطعاً قبول می‌کنم، قطعاً هزینه‌های زیادی انجام شده و وظیفه بنده هم هست که این خسارات را جبران کنم.
این آهنگساز و نوازنده ادامه داد: امیدوارم در آینده بتوانم با آلبوم جدید و قطعات جدید از خجالت تک‌تک کسانی که از من حمایت کرده‌اند، بیرون بیایم. تابه‌حال نشده بود کنسرت خودم را، خودم لغو کنم و به همین خاطر از مردم امروز عذرخواهی می‌کنم.
این خواننده در ادامه در خصوص وضعیت آلبوم جدیدش نیز گفت: حدود یک سال و نیم است که کار بر روی این آلبوم انجام می‌شود و امیدوارم هرچه زودتر در ایران پخش شود.
حسین سروری مسئول هماهنگی ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر، درباره عودت بلیت‌های خریداری‌شده اجرای کنسرت کاوه یغمایی و شجاعت‌ حسین‌خان نیز گفت: تمام افرادی که از طریق سایت 84200 بلیت‌های کنسرت کاوه یغمایی را خریداری کردند،‌ طی روزهای آینده پیامکی دریافت می‌کنند و نهایتاً ظرف یک هفته تمامی مبالغ به خریداران بلیت‌ها عودت داده می‌شود. همچنین کسانی که اقدام به خرید بلیت اجرای شجاعت حسین‌خان کرده بودند،‌ نیز به همین شکل انجام شده و اطلاع‌رسانی درباره عودت مبلغ بلیت‌ها به خریداران از طریق سامانه «میرسی» انجام خواهد شد.
منبع: فارس 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: